Google va cumpăra Tenor, dar acesta va rămâne un brand separat și îl va ajuta doar să găsească mai mult conținut și parteneri API, se arată într-un articol postat pe blogul companiei.

„Cu o bibliotecă consistentă de conținut, Tenor oferă o gamă largă de GIF-uri, astfel încât să-l puteți găsi pe cel care se potrivește cu starea voastră de spirit. Tenor ne va ajuta să facem acest lucru mai eficient prin intermediul Google Images, precum și cu alte produse care utilizează GIF-uri, cum ar fi Gboard”, a declarat Cathy Edwards, directorul de inginerie Google.

În ceea ce privește termenii acordului, se cunoaște doar faptul că David McIntosh, fondatorul Tenor, care este și CEO, va rămâne la conducerea companiei alături de cofondatorii Erick Hachenburg și Frank Nawabi. Termenii financiari nu au fost făcuți publici.

Într-un comunicat similar, CEO-ul Tenor menționează că brandul a depășit pragul de 300 de milioane de utilizatori în 2017, iar la începutul acestui an a trecut peste 12 miliarde de căutări pe lună. Prin acest acord, Tenor vrea să își îndeplinească misiunea de a ajuta utilizatorii să găsească modul potrivit pentru a se exprima. „Așteptăm cu nerăbdare următoarea etapă a călătoriei noastre cu Google, pe măsură ce dezvoltăm Tenor pentru a ajuta pe oricine cu un dispozitiv mobil să își exprime vizual toate emoțiile umane”, a încheiat David McIntosh.

Aplicația ”GIF Keyboard” este cea mai descărcată din categoria sa, atât pe iOS, cât și pe Android, relatează Forbes. În ultimii doi ani, rata de download a aplicației a fost de aproximativ două ori mai mare decât cea a companiei Giphy, pe ambele sisteme de operare. De asemenea, GIF este și cea mai utilizată aplicație pe Facebook Messenger.