Id-entity, printre grupurile de top din Europa în conceperea, producerea și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale, alături de FCR Media On Line, compania care deține și gestionează brandul Pagini Aurii pe piața românească, lansează Turul Virtual Google 360 Inside View.

Practic, clienții actuali și potențiali pot explora locația, interiorul și facilitățile oferite de un furnizor de servicii prin intermediul unei reprezentări fotografice fidele și interactive, realizată prin tehnologia 360°.

Turul Virtual Google 360 Inside View consolidează prezența unei afaceri pe platformele Google, fiind afișat atât în secțiunea Google Maps, cât și în rezultatele Google Search. Acesta reprezintă un mijloc de promovare ce poate fi integrat și cu alte canale de marketing precum Social Media, website-uri, directoare, tool-uri VR. De asemenea, poate fi convertit în video-uri 360°.

Tur virtual pentru afacerea ta

Lansarea unui astfel de produs inovator are loc în contextul în care 44% din utilizatorii de internet apelează la Google Maps pentru a căuta informații despre o afacere. În plus, companiile care îmbină vizualurile cu un tur virtual pot genera un trafic dublu față de cele fără astfel de conținut.

Turul virtual este un produs devenit popular în rândul companiilor din Europa de Vest și US. Magazinele de retail sunt deja în faza în care integrează e-commerce-ul în tururile virtuale. Pe de altă parte, HoReCa integrează atât Google Street View, cât și tururi personalizate cu funcționalități avansate de rezervare, vizualizare meniu și bannere interactive.

„Succesul obținut pe celelalte piețe ne-a convins să oferim și în România acest produs. Până în prezent, am realizat peste 12.300 de tururi virtuale, iar evoluția domeniilor în care este folosită această tehnologie ne-a surprins. În domeniul imobiliarelor este principalul tool care promovează spații rezidențiale și office într-o manieră foarte atrăgătoare. În Spania, unul dintre sectoarele în care ne-am consolidat este cel al muzeelor/expozițiilor și al edificiilor istorice și culturale.”, explică Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România.

Mai mult de atât, în Italia sunt grupuri de francize care își actualizează anual tururile virtuale. Pe piața din România, spune Andreea Cristinari, turul virtual câștigă teren pe nișa cabinetelor medicale și saloanelor de wellness/fitness. Acestea aleg să își pună în valoare spațiile și facilitățile prin tururi virtuale care atrag și pot converti potențiali clienți.

Pentru Pagini Aurii, parteneriatul completează seria de beneficii oferite tuturor business-urilor din România. În primă fază, produsul este unul pilot în municipiul București.

„Prin acest parteneriat și multe alte eforturi similare, Pagini Aurii face un pas important pentru piața digitală competitivă din România și se aliniaza ofertei celor mai importante cataloage și motoare online de căutare business din Europa.”, declară directorul general al FCR Media On Line, Mihai Cristea.

Id-entity Romania a realizat până la momentul actual venituri de 900.000 de euro și așteaptă până la finalul anului o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, valoare similară celei de anul trecut. Estimarea se bazează pe gradul ridicat de retenție al portofoliului de clienți, cât și pe consolidarea serviciilor oferite.