Vasile și Marius Vasilescu sunt cofondatorii Horologer. Business-ul online a luat naștere din pasiune, pe baza a 20 de ani de experiență în domeniul orologeriei. Vasile Vasilescu a reparat ceasuri timp de două decenii și a transmis pasiunea și fiului său, Marius Vasilescu. Acum, ei vând ceasuri elvețiene și încearcă să-și îndrume clienții către modelele potrivite pentru ei, potrivit unui comunicat de presă.

În general, profilul clienților Horologer depășește vârsta de 26 de ani și cuprinde profesii din domenii precum avocatură, marketing, brokeraj, inginerie, medicină sau antreprenoriat. Și, de regulă, odată devenit client al magazinului, acesta revine pentru o a doua achiziție. Clienții pot alege dintr-o gamă variată de ceasuri, cu prețuri cuprinse între 600 și 3.400 de lei, dar, în funcție de dorințele acestora, pot fi aduse anumite branduri pe comandă.

„Cel mai scump ceas pe care l-am vândut în 2017 a fost un model de 12.000 de lei, care a fost livrat clientului într-o cutie de trabucuri, numită humidor. A fost o alegere interesantă. Dincolo de acest lucru, avantajul Horologer este că noi cunoaştem ceasurile şi pe dinăuntru, spre deosebire de un simplu vânzător de ceasuri dintr-un alt magazin. Ştim, în primul rând, că ceasurile pe care le vindem au mecanisme bune, fiabile. Ştim din ce materiale sunt făcute şi cum se vor comporta acele materiale în timp. Putem recomanda un ceas în funcţie de persoană şi de activitatea pe care aceasta o are. Ştim reguli pentru cum ar trebui să arate ceasul pe mâna clientului, cu ce poate fi purtat și așa mai departe”, a declarat Marius Vasilescu, co-fondator Horologer.

Iubitorii de ceasuri preferă mărcile elvețiene, pentru că au asigurată calitate fără compromis, începând de la piesele mecanismului și continuând cu oțelul inoxidabil de calitate superioară, geamuri de safir sau curele din piele veritabilă. Acestor lucruri se adaugă un control riguros al calității și, faptul că, spre deosebire de alte ceasuri, brandurile elvețiene furnizează piese de schimb pentru încă 10 ani după oprirea producției unui model.

Horologer a pornit în martie 2015, ca un service multi-brand pentru ceasuri elvețiene, iar, în timp, a prins contur ideea unui magazin online, dar și offline. Întrucât afacerea este una de familie, bunul mers al lucrurilor e supravegheat, zi de zi, de cei doi fondatori.