Rebrandingul hotelului se datorează ajungerii la final a contractului de management între proprietarul hotelului, Compania Hotelieră InterContinental România S.A., și IHG Hotel & Resorts, proprietarul mărcii InterContinental.

Hotelul își va continua activitatea și va intra într-un amplu proiect de renovare și modernizare.

Îmbunătățirile vor viza creșterea nivelului calității experiențelor oaspeților, îmbunătățirea structurii de servicii oferite și alinierea la trendurile internaționale de design și ospitalitate. Lucrările sunt planificate să se încheie în anul 2024, iar valoarea estimată a investițiilor este de 21 milioanee de euro, acest proiect având ca finalitate poziționarea Grand Hotel Bucharest ca cel mai bun hotel de lux din capitală.

”Pentru ca planul nostru de transformare să aibă succes, vom pune un accent sporit pe modernizare, vom încorpora tehnologii avansate aliniate cu nivelul nostru bine cunoscut de servicii și performanță. Suntem entuziasmați și pregătiți să dăm curs noilor provocări, fără să ne abatem de la obiectivul nostru principal: să oferim servicii excepționale oaspeților noștri. Mulțumim InterContinental pentru colaborarea de până acum și ne pregătim pentru o nouă etapă în viața acestui hotel”, spune Lucian Marinescu, Membru în Consiliul de Administrație al Companiei Hoteliere InterContinental România S.A.

Compania Hotelieră InterContinental România S.A. fost înființată în 10 decembrie 1996. Este listată pe piața Rasdaq a BVB și are un capital de 83,35 milioane lei, divizat în 833,5 milioane de acțiuni, cu o valoare nominală de 0,1 lei. În 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 12.781.270 lei și 79 de angajați.

Hotelul de 5 stele aflat în proprietatea companiei este situat la km 0 al Capitalei. Are 22 de etaje, 257 de camere și apartamente, un Club Lounge la etajul 21, un centru de spa cu piscină interioară la etajul 22, două restaurante și peste 1.500 de metri pătrați de spații pentru conferințe.