Prin seria de workshop-uri How to eCommerce, theStartups.eu își propune să ajute companii mici și medii, dar și business-uri cu tradiție să își exploateze la maximum potențialul de creștere în mediul digital.

Fiecare ediție a atelierului How to eCommerce se va derula pe parcursul a două zile și va fi un ghid complet de construire, extindere și transformare a afacerii într-un succes online. În prima zi a workshop-ului, Vlad le va dezvălui participanților cele mai bune practici pentru crearea identității de brand, identificarea publicul-țintă, alegerea platformei eCommerce potrivite și dezvoltarea planului de comunicare a noului brand, urmând ca în a doua zi să lucreze împreună la exercițiul de executare a planului de dezvoltare și urmărirea indicatorilor-cheie.

"Companiile românești care activează în domeniul eCommerce au un potențial uriaș de creștere pe care, momentan, nu stiu cum să-l exploateze. Statisticile arată că peste zece milioane de români preferă platformele online pentru orice tip de achiziție. În aceste condiții, putem afirma că valoarea comerțului online din România ar fi mult mai mare dacă am reuși să aliniem companiile la standardele globale. Prin intermediul acestor workshop-uri ne dorim să ajutăm persoanele de decizie din companiile de eCommerce să-și lanseze, dezvolte sau transforme business-ul într-un mod sigur și sănătos", explică Vlad Diaconu.

theStartups.eu lansează public cu această ocazie și un framework pentru companiile care vor să pășească în eCommerce sau care vor să își dezvolte prezența în acest domeniu: Critical Me.

“Ce este acest framework? Este o metodologie dezvoltată intern, în agenția noastră, în urma experienței atât personale , cât și de echipă, de peste 10 ani în comerțul online, la mari retaileri din piața locală și internațională. Critical Me oferă managerilor o viziune macro asupra business-ului actual. Pornind de la această imagine, îi ajutăm să identifice și să dezvolte zonele din afacerea lor care pot fi îmbunătățite, generând astfel o creștere ce începe la foarte scurt timp după implementarea noului plan", afirmă Vlad.

Cui îi este adresat Critical Me?

“Noi recomandăm acest framework pentru oricare tip de business, fie că este un start-up care vrea să se lanseze în mediul digital, o companie cu tradiție ce dorește să își deschidă un nou canal de vânzare sau un retailer online care are nevoie de un impuls în comenzi”, explică Vlad Diaconu. Practic, managerii sau antreprenorii care lucrează pe formatul Critical Me își vor defini mult mai bine un plan de acțiune atunci când doresc să extindă activitatea companiei.

theStartups.eu a fost înființată în urmă cu trei ani, din inițiativa lui Vlad Diaconu, cu obiectivul de a oferi servicii de audit și consultanță eCommerce companiilor interesate să își îmbunătățească vânzările online.

Vlad lucrează în comerțul online din 2006, contribuind la dezvoltarea și extinderea Fashion Days în 11 țări europene. În 2012 s-a alăturat echipei elefant.ro sprijinind transformarea librăriei online într-unul mall dedicat familiei. Ulterior a lansat BestValue, primul duty-free online din Europa și a contribuit la dezvoltarea diviziei online a celebrei rețele de magazine cu produse Apple - iStyle - și la construirea strategiei de creștere a companiei în toate cele 7 țări unde activează. În ultimii 10 ani, Vlad Diaconu a sprijinit mai mult de 50 de companii locale și internaționale să lanseze, să crească și să se transforme în mediul online.