El este fondatorul mișcării Growth Hacking la nivel mondial, autorul cărții „Hacking Growth” și fondatorul platformei online GrowthHackers.com. Alături de acesta, pe scena How to Web 2019 vor mai urca peste 50 de speakeri de talie internațională, care vor aduce în fața audienței tacticile și metodele de lucru care au dovedit un maxim de impact în creșterea afacerilor din tech.
În lumea companiilor digitale care au trecut de la statutul de startup-uri la giganți tech, Sean Ellis este văzut drept unul dintre cei mai importanți experți. Prin sistemul de metode de Growth Hacking, el a contribuit la succesul unor companii ca Dropbox, Eventbrite sau LogMeIn. Totodată, el este fondatorul companiei Qualaroo printre ai cărei clienți se numără Uber, Intuit, Starbucks și chiar Amazon. Sean Ellis va susține o prezentare la How to Web 2019, dar și un workshop intensiv de o zi pentru toți cei care vor să descifreze o parte din secretele succesului și scalabilității unei afaceri de la nivel de startup la statut de jucător național și internațional.
Alături de Sean Ellis, How to Web 2019 va fi, pentru două zile, punctul zero pentru oricine lucrează în dezvoltarea sau optimizarea produselor tech, pentru cei care lucrează în zona de growth, pentru antreprenori, investitori sau freelanceri din România care vor să aibă acces la mecanismele care au dovedit că pot transforma cu succes startup-urile în afaceri sustenabile și puternice.
Biletele pentru eveniment pot fi cumpărate cu reducere de 40% pe 29 august prin intermediul paginii dedicate de pe site-ul How to Web 2019. O reducere suplimentară va fi acordată celor care se abonează la newsletterul Start-up.ro - aceștia vor primi în inbox un cod special de discount.
Ce este Growth Hacking, mecanismul prin care poți construi o afacere de succes
Ideea de Growth Hacking despre care va vorbi Sean Ellis la conferința How to Web presupune accelerarea unei afaceri sustenabile prin experimentare rapidă în dezvoltare de produs, marketing și experiența de utilizare. Rețeta a fost folosită cu succes de startup-uri, dar și de companii medii spre mijlocii care au vrut să treacă la următorul nivel al dezvoltării. Metodele de Growth Hacking pot asigura o creștere sustenabilă și o scalabilitate sănătoasă, ceea ce poate duce, într-un timp scurt, la extinderea afacerilor în mai multe orașe și țări.
Prezentarea și workshop-ul susținute de Sean Ellis vor fi parte din programul How to Web 2019. Aceasta a devenit, de la an la an, un eveniment de referință în tehnologie și inovație. A pornit ca o conferință dedicată startup-urilor și ideilor antreprenorilor la început de drum, dar acum s-a dezvoltat într-un eveniment care adună în două zile unii dintre cei mai reputați speakeri și unele dintre cele mai de succes povești despre inovație, tehnologie și dezvoltare de business. How to Web va găzdui, între 30 și 31 octombrie 2019, specialiști care vor dezbate despre tactici și mentalități care duc la revoluții digitale. Participanții au astfel acces direct la experți internaționali și locali, precum și la exemple de succes din noul val de startup-uri din România și Europa Centrală și de Est.
Organizatorii How to Web 2019 estimează că vor fi peste 1.500 de participanți în cele două zile ale conferinței. Tema de anul acesta este Better Products + Faster Growth. La această ediție sunt partenere și branduri puternice ca Dropbox, Shopify, Booking.com, Seedcamp, Google, GrowthHackers, TypingDNA, Revolut, Omniconvert și nu numai.
Printre speakerii pe care cei prezenți îi pot urmări și de la care pot afla detalii cruciale despre inovație și dezvoltare a produselor se numără: Bob Moesta, expert în crearea, dezvoltarea și lansarea de produse și servicii și co-autor al teoriei Jobs To Be Done, April Dunford, expertă în Product Positioning, cu peste 16 produse lansate la activ și autoarea cărții „Obviously Awesome”, și Sean Sheppard, Founding Partner la GrowthX și specializat în Product / Market Fit. Vor mai urca pe scena How to Web 2019 Carlos Espinal, SeedCamp, seed investor la peste 300 de early-stage startups, investitor în patru unicorni ai Europei și autor, Michael Perry, fondator la Kit, cumpărat între timp de Shopify și actualmente director de produs și product expert la Shopify, și Irina Scarlat, Head of Growth CEE la Revolut.
Despre How to Web
How to Web este una dintre cele mai importante conferințe anuale de tehnologie și inovație din Europa, ce reunește antreprenori în tehnologie, dezvoltatori de produs, developeri, specialiști în marketing online, inovatori și investitori, care sunt în căutare de inspirație și know-how despre cum să dezvolte produse și afaceri digitale.
Conferința How to Web a fost lansată în 2010. A pornit ca o conferință dedicată startup-urilor și a ajuns unul din cele mai mari și importante forumuri de învățare din Europa Centrală și de Est. De la an la an a contribuit la adoptarea mentalității de startup în România și în această parte a Europei. În cadrul conferinței, inovațiile și tacticile din zona de startups sunt puse la îndemâna tuturor participanților pentru a le putea adapta și însuși pentru creșterea propriilor proiecte și afaceri.
Mai multe informații puteți găsi pe site-ul conferinței: howtoweb.co.
How to Web, împreună cu start-up.ro, oferă un cod de discount celor care nu și-au cumpărat încă bilete la conferința How to Web 2019. Codul de discount a fost inclus în newsletterul start-up.ro din data de 22 august și va fi inclus și newsletterele viitoare. Abonează-te acum și profită de discount!