Proiectul s-a născut, de fapt, din primul târg de fashion&beauty organizat sub brandul Kudika a cărui organizare a fost împiedicată de pandemia de coronavirus. Cu toate acestea, publicația pune în continuare la dispoziția producătorilor și comercianților mici din România toate resursele necesare unei promovări cu abordare completă.

Participanții la IarmaROc beneficiază de expunere permanentă pe canalele editoriale și sociale ale publicațiilor Kudika.ro, precum și Garbo.ro care însumează aproximativ 600.000 de followers și milioane de cititori lunar.

Aceasta constă în pagina individuală custom made de prezentare a brandului, realizată de echipa de design&development, articole, interviuri, galerii foto și clipuri video, precum și de afișarea pe termen nelimitat a logoului în secțiunea specială, toate promovate pe paginile de Facebook ale celor două site-uri și în comunitatea Kudika IarmaROc.

În funcție de nevoile de vizibilitate ale partenerilor, alături de aceștia pot fi concepute pachete personalizate care să includă mijloacele de promovare enumerate mai sus, ținând cont de bugete extrem de limitate.

Pe lângă toate acestea, atunci când contextul social va permite organizarea evenimentelor de profil, partenerii IarmaROc vor beneficia de reduceri pentru participarea fizică la târgul Kudika, așa cum a fost planificat în etapa inițială a proiectului.

„Mai devreme sau mai târziu, starea de urgență se va ridica, dar viața nu va mai fi niciodată la fel. Urmările pandemiei se vor face simțite pe o perioadă mai lungă de timp, mai ales pentru întreprinzătorii mici, care funcționează, de cele mai multe ori, cu resurse materiale limitate. Toți aceștia sunt în pericol să își piardă locurile de muncă sau afacerile care le hrănesc familiile, însă putem împiedica acest lucru împreună prin susținerea activă a afacerilor”, spune Carmen Olteanu, project manager Kudika IarmaROc.

Dacă ai un business pe care vrei să îl înscrii la Kudika IarmROc, trimite un mail la adresa menționată pe site.