Deși au apărut pe piața românească încă din aprilie, Glovo a primit vizibilitate abia de curând. Este vorba despre „un marketplace din care utilizatorii pot comanda orice și pot trimite ei înșiși orice”. Practic, aplicația preia comanda, cumpără produsul și o livrează clienților.

Compania a încheiat deja parteneriate cu mai multe locații din București, restaurante precum El Torito, Speed Pizza, Ganesha, Donatino, Aria Burger, florării, cofetării și patiserii. Glover promite că produsele vor fi livrate în mai puțin de o oră.

În general, livrează orice obiect care poate fi transportat pe bicicletă sau scuter și nu depășește „greutatea unui pepene verde”, adică 8-9 kilograme. Dimensiunea maximă a produselor trebuie să fie de mărimea unui acvariu, adică 40x40x30 și pot aduce orice este disponibil în oraș. În particular, Glovo livrează mâncare, gustări, cadouri, produse de la piață sau farmacie și oferă servicii de curierat pentru obiecte pe care le ai deja la tine.

Potrivit paginii oficiale, prețurile sunt clare, fixe și stabilite în funcție de distanță, astfel încât poți calcula costurile finale ale serviciilor fără cheltuieli suplimentare.

Aplicația funcționează pe principiul Uber Eats, iar curierii sunt înregistrați ca lucrători independenți în administrația publică și își declară veniturile la sfârșitul anului. Se poate înregistra oricine are o bicicletă, scooter sau mașină, deținte un dispozitiv iPhone sau Android și are peste 18 ani.

Glovo a fost fondat în 2015, în Barcelona, iar acum este prezent în peste 60 de orașe ale lumii, inclusiv în București.