Este vorba despre Paris, acolo unde startup-ul din Estonia (prezent și la nivel local) va intra în competiție cu companii precum Uber sau Chauffeur-Privé. În capitala franceză, Uber cere 25% din fiecare cursă, în timp ce Taxify și-a propus să ceară doar 15%. În acest caz, compania estoniană își poate asigura și prețuri mai mici cu aproximativ 10%, scrie TechCrunch.

În acest moment, oficialii Taxify au declarat că vor lucra cu circa 5.000 de șoferi din Paris.

În România, Taxify a anunțat un parteneriat cu OLX pentru dotarea mașinilor cu scaune de copil.

Atât OLX, cât și Taxify, se bazează pe folosirea rațională a resurselor disponibile, încurajând prin existența lor recircularea produselor în economie. Parteneriatul dintre cele două companii vine ca urmare a faptului că, în momentul de față, nu există o secțiune specială de unde se pot comanda mașini dotate cu scaun de copil în aplicația Taxify. Conform legislației în vigoare, copiii sub 3 ani pot fi transportați cu un autovehicul numai dacă se află într-un scaun special omologat.

Noutatea este vizibilă utilizatorilor de Taxify printr-un buton dispus în ecranul principal, primul care apare după deschiderea aplicației. Aceștia pot alege una din cele două categorii – cea de bază, ce are înregistrate numai vehicule nu mai vechi de 10 ani sau categoria Taxify BabySeat, ce are înregistrate numai vehicule ce dispun de un scaun de copil. În perioada 5-19 octombrie, tariful nu va avea taxe suplimentare; după această perioadă, tariful unei curse va fi cel standard la care se adaugă o taxă suplimentară de 9 lei.