Platforma se adresează clienților Mid Corporate Banking - companii cu cifră de afaceri între 2 milioane și 500 de milioane de lei. Prin intermediul ING Business, companiile antreprenoriale din segmentul Mid Corporate Banking vor avea la dispoziție toate produsele și serviciile bancare oriunde și oricând, platforma putând fi accesată de pe desktop, laptop, tabletă, smartphone și - în premieră în România – prin smartwatch.

Interfața are un design ușor de configurat și poate fi personalizată atât în funcție de specificul companiei, cât și de rolul ocupat de utilizator în companie.

”Prin lansarea ING Business ne adaptăm mai bine profilului de business al antreprenorilor din România și le oferim o experiență digitală reală, menită să simplifice interacțiunea clienților cu banca”, explică Bogdan Boteanu, Director General Adjunct ING România, Head of Mid Corporate Banking.

Funcționalitățile ING Business vor fi îmbogățite în permanență ținând cont de feedback-ul clienților. Zona de Self Service va debuta cu o serie de funcționalităti, precum configurarea drepturilor utilizatorilor, a limitelor de tranzacționare sau politicii de semnături, dar și deschiderea de conturi curente online.

Platforma a fost dezvoltată împreună cu Comarch, furnizor global de soluții software cu peste 25 de ani de experiență în domeniu.

ING operează în cadrul unei rețele de 180 de sucursale la nivel național și asigură servicii bancare unui număr de peste 13.000 de clienți aflați în portofoliul diviziei de Mid Corporate Banking.