„Parteneriatul cu Cărturești ne onorează și ne întărește poziția de susținători ai business-urilor românești cu o puternică amprentă locală in-store, ajutându-ne să oferim clienților noștri o experiență la cumpărături de tipul shop-in-shop. În acest sens, încă din faza timpurie a parteneriatului, ne-am concentrat pe dezvoltarea sa la nivel național, reușind să reproducem dichisul librăriilor Cărturești în cele 16 hipermarketuri Carrefour din România cuprinse în proiect”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Cartea ar trebui să fie printre produsele de bază

Proiectul derulat în parteneriat cu Cărturești a început în 2021, iar naul acesta cei 2 parteneri vor să-și consolideze amprenta locală prin extinderea proiectului la nivel național în două direcții. Astfel, în funcție de dimensiunea hipermarketurilor, clienții pot alege dintre 250 de titluri, reprezentative magazinelor mai mici, și peste 1.000 de titluri, în cadrul magazinelor mari.

Astfel, clienții Carrefour au acces la o varietate de titluri de carte curatoriată, de la rafturi cu cărți de ficțiune, dezvoltare personală până la titluri de business și istorie.

Prezența librăriilor Cărturești a poziționat cele 16 hipermarketuri Carrefour din întreaga rețea de peste 370 de magazine deschise la nivel național în topul vânzărilor pe categoria de cărți pentru adulți.

„De ani buni Cărturești merge unde este nevoie de el. Prin proiectele noastre am încercat întotdeauna să fim acolo unde sunt și cititorii noștri: în librării stradale și în centre comerciale, în capitală și în cât mai multe orașe din țară, în centrul istoric, dar și în Piața Obor. Ne bucurăm de colaborarea cu Carrefour, care ne permite să îi surprindem și să le facem ziua mai frumoasă celor care ies la cumpărături. Unele dintre cele 16 insule de carte din hipermarketurile Carrefour ne dau șansa întâlnirii cu cititorii din orașele în care nu avem încă librării deschise, lucru care ne bucură foarte mult. Cartea ar trebui să fie printre produsele de bază și sperăm să convingem cât mai multă lume de asta,” a adăugat Ana Niculescu, reprezentant Cărturești.

Ce cărți aleg românii când merg la cumpărături

Printre cele mai apreciate titluri românești se află și cartea lui Mihai Morar și a Părintelui Necula, Despre sensul vieții, care conduce topul vânzărilor de carte românească. Titlurile autorilor români, precum Neagu Djuvara, Ioana Pârvulescu, Aurelia Marinescu, sau cele internaționale, semnate de către James Clear, Colleen Hoover, Walter Tevis înregistrează, de asemenea, vânzări solide.