Foursquare a ridicat o finanțare de 33 de milioane de dolari, iar printre investitori se numără Union Square Ventures, motorul coreean de căutare Naver Corp și Simon Ventures, un grup de investiții susținut de cel mai mare fond de investiții imobiliare din lume, Simon Property Group, scrie Business Insider.
Inițial, Foursquare era un joc în care utilizatorii își făceau check-in în diverse locații și primeau puncte, cu posibilitatea de a câștiga „primăria” unei locații. Pe parcurs, aplicația s-a dezvoltat și a devenit un fel de TripAdvisor mai social, care oferă recomandări personalizate de locații din proximitatea utilizatorului, în funcție de istoricul navigării, cumpărăturile făcute de acesta sau istoricul check-in-urilor. Aplicația bazată pe geo-locație este folosită de companii precum Microsoft, Tinder, Twitter, Snapchat și Spotify.
Cea mai recentă investiție primită de Foursquare a fost în 2016, atunci când a ridicat 45 de milioane de dolari, la o evaluare de două ori mai mică decât în 2013, când era estimată la 650 de milioane de dolari. Foursquare nu a dezvăluit la cât a fost evaluată acum, dar a afirmat că este vorba despre o cifră mai mare decât în 2016.
CEO-ul Jeff Glueck a declarat că parteneriatul cu Simon Property Group, cel mai mare operator de mall-uri din SUA, este mai important din punct de vedere strategic decât al capitalului primit. Glueck a subliniat faptul că prin capacitatea pe care o are Foursquare de a furniza date bazate pe locație reprezintă un beneficiu atractiv pentru mulți retaileri, întrucât aceștia „au nevoie de modalități de a aborda cererea pieței, de a aplica analize și de a măsura tendințele, și de a afla ce îi atrage pe oameni în magazinele lor”.