Decizia vine după ce, în ultimele 4 luni, compania aproape că și-a dublat echipa.

„Suntem într-o continuă căutare de noi resurse și facem interviuri de angajare zilnic. Așteptarea este să creștem constant în următoarele luni. În acest moment avem resurse pentru a prelua aproximativ 10 noi proiecte medii sau mari, dar disponibilitatea variază pe măsură ce ne creștem echipa. Avem experiență în preluarea proiectelor aflate în diferite stadii de dezvoltare și de a le duce la final. Datorită tehnologiile variate pe care le utilizăm în prezent, și a celor pe care le-am abordat în trecut, putem asigura o trecere lină și rapidă către noua echipă de dezvoltatori de la TARA”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Strategia de creștere a TARA Interactive din 2022 vizează orientarea către companii din Europa și din SUA, care au nevoi pe partea de dezvoltare software, de la companii medii sau mari, până la startup-uri.

„Țintim, în principal, proiecte medii și mari, enterprise-level, recurente. Astfel, ne uităm la aplicații mobile, aplicații eCommerce, site-uri complexe de content management, aplicații custom dezvoltate pe nevoile clienților. De asemenea targetăm proiecte aflate în derulare, dar care nu pot fi finalizate de echipele care le-au inițiat din diverse motive”, mai spune Vlad Lepădatu.

Recent, TARA Interactive a întreprins un proces de audit, desfășurat în cadrul proiectului Cercetare Națională, de către Human Synergistics România, în urma căruia a obținut un scor foarte bun, clasându-se în primele 10% dintre mediile de lucru cele mai constructive din România, ceea ce presupune un mediu extrem de propice pentru cei care își doresc să se dezvolte și să crească atât profesional, cât și personal.

TARA Interactive și-a bugetat pentru acest an investiții de 500.000 de euro, dublu față de anul trecut. Acestea vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și vestul Europei, creșterea echipei la peste 70 de angajați la finalul anului, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.

La nivel general, compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.