Performanța a fost determinată de cererea tot mai mare pentru produsele portofoliul companiei, de noi parteneriate cu retaileri atât online cât și cu prezență tradițională, cât și de o prezență foarte bună în zona de ecommerce prin propriul magazin online, dar și prin noi deschideri de magazine sub propriul brand.
Directorul general al grupului LEGO, Niels B. Christiansen, a declarat că "2022 a fost un an de referință pentru LEGO Group, deoarece am sărbătorit 90 de ani. Rezultatele noastre solide arată că Sistemul LEGO este mai relevant și mai atractiv ca niciodată”.
Potrivit datelor oferite de compaanie, în 2022 LEGO a avut peste 770 de produse în portofoliu, aproape jumătate dintre ele fiind noi lansări.
Totodată, în retail, LEGO a ajuns la o rețea de peste 900 de magazine, cu 155 de noi deschideri doar în 2022. În 2023, grupul plănuiește să continue să deschidă cel puțin 200 de noi magazine.
Profitul operațional al companiei a crescut în 2022 cu 5%, ajungând la 17,9 miliarde coroane daneze (DKK), față de 17 miliarde DKK în 2021. Profitul net a fost de 13,8 miliarde DKK, o creștere de 4% față de 13,3 miliarde DKK din anul anterior.