Deși piața de gaming reprezenta până nu demult o nișă nu foarte mare în România iar vânzările noastre erau doar o parte a acesteia, strategia noastră a fost să ne focusăm pe ea și să o ajutăm să crească fiind convinși că aceasta va duce și la creșterea business-ului Logitech. Faptul că am făcut eforturi să fim cât mai mult alături de gameri, atât de cei profesioniști cât și de cei ca mine care caută să mai găsească momente în care să poată să joace, s-a întors în favoarea Logitech pe mult mai multe segmente dincolo de cel al device-urilor G”, a declarat Alexandru Mazilu, country manager pentru România, Bulgaria și Republica Moldova în cadrul Logitech.

”Tot business-ul Logitech a crescut în România și suntem convinși că o bună parte a acestei creșteri se datorează încrederii pe care am câștigat-o din partea publicului după ce, spre exemplu, ne-au întâlnit la aproape toate evenimentele mari de gaming din România. Vom continua să implementăm această strategie, în paralel cu crearea de produse care să acopere cele mai înalte cerințe, fie că vorbim despre gamerii casual, fie despre gamerii hardcore și profesioniști care participă la cele mai importante competiții de e-Sports din lume”, a adăugat acesta.

Numai în ultimele săptămâni, Logitech a lansat o serie de noi produse dintre care se remarcă tastaura Pro Mechanical Gaming, dezvoltată în colaborare cu profesioniști e-Sports, un device mecanic, tenkeyless, de înaltă performanță, dedicată competițiilor profesionale. Tastatura dispune de switch-uri mecanice exclusive Logitech Romer-G, ce oferă o viteză de actuație cu 25% mai rapidă decât orice altă tastatură mecanică standard. De asemenea, tastatura, cu iluminare RGB personalizabilă și memorie proprie, dispune și de un sistem de cablu detașabil, făcând-o ușor de transportat în cadrul competițiilor de e-sports.