În cadrul parteneriatului dintre BT și Blugento, GoOnline ajută antreprenorii să-și deschidă propriul magazin online și le oferă un pachet complet de soluții ecommerce, pe bază de abonament lunar, în trei variante.

Fiecare magazin realizat cu ajutorul GoOnline va fi integrat cu soluţia de plăţi online oferită de Banca Transilvania, iar comisionul va fi preferenţial pentru plăţile făcute de clienţi cu cardul.

„La BT avem peste 250.000 de clienți antreprenori, vrem și putem să găsim parteneri care să aibă un produs inovativ, să rezolve o nevoie reală, să poată fi scalat online și care să se integreze cu celelalte produse și servicii ale băncii. Blugento este un asemenea partener. Lucrează de multă vreme la soluția de magazin online do-it-yourself și sunt convins că va fi o reușită. Noi, BT, cu siguranță vom face tot posibilul ca asta să se întâmple”, afirmă Daniel Szekely, Director Coordonator, Direcția IMM şi Microbusiness, BT.

Magazin online la cheie, 3 tipuri de abonament

Antreprenorii aleg design-ul și abonamentul potrivit business-ului lor, urmând o perioadă scurtă de configurare și adaptare a design-ului la brandul propriu. În mai puțin de 3 zile, aceștia pot avea un magazin online, perfect funcțional, pregătit să vândă. Sunt pregătite 3 pachete de abonament care diferă în funcţie de numărul de produse care vor fi comercializate în magazinul online şi de funcţionalităţile dorite:

  • Pachetul Shop pentru magazinele cu până la 300 de produse: 59 euro/lună;
  • Pachetul Expert pentru magazinele cu până la 2.000 de produse: 99 euro/lună;
  • Pachetul Site pentru companiile fără produse în portofoliu: 19 euro/lună.

Implementarea magazinelor online se realizează în doar câteva zile, iar taxa iniţială de setup este, în toate cazurile, de 59 euro.

Magazinele online realizate prin GoOnline beneficiează de toate funcţionalităţile platformei Blugento:

  • Design personalizat şi optimizat pentru toate tipurile de dispozitive (telefon mobil, tabletă etc.);
  • Hosting performant inclus, update-uri de securitate, suport tehnic;
  • Training one-on-one pentru utilizarea platformei;
  • Adaptarea magazinului la piaţa din Romania cu clase de TVA, facturi, termeni şi condiţii, link ANPC, protecţia datelor cu caracter personal;
  • Optimizare SEO şi viteză mare de încărcare;
  • Integrări cu servicii de curierat, marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation, la care se adaugă toate funcţionalităţile standard ale platformei Magento.

Cum treci în online

  • Accesezi www.bancatransilvania.ro/GoOnline pentru a alege designul și abonamentul dorit și plasezi comenda. În 24 de ore vei fi contactat, pentru a începe procesul de personalizare al magazinului, adaptat la specificul business-ului.
  • Dacă nu știi ce ți se potrivește, mergi pe oferta propusă de GoOnline, care va lucra personalizat pentru tine.

Recomandarea pentru antreprenori, înainte de realizarea siteului, este pregătirea următoarelor detalii: alegerea numelui domeniului pentru magazinul online, descrierea produselor care vor fi prezentate şi realizarea de fotografii adecvate produselor.