Clipchamp oferă un software simplu de editare video direct în browser și amintește de Canva. Startup-ul a atras până acum finanțări externe de 14,2 milioane de dolari. Totuși, atât reprezentanții Microsoft, cât și cei ai Clipchamp au refuzat să spună valoarea achiziției.

„Ca orice start-up, am avut o strategie de exist fie prin achiziția de către altă companie sau prin IPO, dar nu aveam un interval de timp anume”, a spus Alexander Dreiling, unul dintre co-fondatori.

„Cu cât am vorbit mai mult [cu Microsoft], cu atât ne-am construit mai multă încredere și, astfel, pe măsură ce discuțiile au continuat, am ajuns la concluzia că vrem să lucrăm cu ei”, a mai spus el.

Achiziția indică faptul că Microsoft caută o soluție pentru a opri creșterea fulminantă a Canva, care a lansat recent și un software de editare video. Microsoft are deja un produs software de design similar cu Canva numit Sway. Într-un articol pe blogul Microsoft, Chris Pratley a spus că Clipchamp era utilizat de antreprenori, specialiști în marketing, influencer, studenți și, prin urmare, ar fi o potrivire naturală pentru suita de software bazată pe cloud din Microsoft 365.

„Abordarea Clipchamp este de a combina simplitatea unei aplicații web cu capacitatea de a procesa video utilizând puterea de calcul completă a unui PC cu accelerare a unității de procesare grafică (GPU), ceva care anterior era posibil doar în cazul aplicațiile video tradiționale”, Chris Pratley, vicepreședinte corporativ pentru Office Media Group la Microsoft, a scris într-o postare pe blog.