Timp de două zile, între 21-22 februarie în Cluj-Napoca (Casa de Cultură a Studenților), evenimentul va explora interacțiunea dintre blockchain și AI, precum și modul în care aceasta din urmă amplifică impactul uneia din cele mai revoluționare tehnologii ale prezentului.

În curând vom avea disponibile pentru partenerii și utilizatorii platformei BizTool.ro, marketplace-ul de servicii care conectează specialiștii cu antreprenorii de la noi, 6 invitații la evenimentul MindChain.

Cu o agendă de 30 de paneluri și prezentări, zona expozițională, workshopuri și competiția de pitch “Dragons’Den”, invitați internaționali și jucători cheie din domeniu, evenimentul, organizat cu susținerea Modex, va aduce în discuție cele mai recente cazuri de utilizare pentru blockchain și AI prin la nivelul unui mix complex de industrii, precum comerțul, sectorul financiar-bancar, sectorul imobiliarelor și transport, precum și în sectoare emergente precum arta, divertisment și mass-media.

MindChain va aduce alături investitori și profesioniști din domeniul blockchain, startup-uri, studenți, precum și oameni interesați să descopere modul în care aceste noi tehnologii le vor schimba viața de zi cu zi.

”Motivul principal pentru care organizăm acest eveniment este acela de a-i reuni pe pasionații de blockchain din România, o comunitate destul de mare, dar încă divizată în acest moment, cu întâlniri sporadice pe tot teritoriul țării și fără un eveniment major unde se discută despre exemplele extraordinare de utilizare a blockchain-ului în foarte multe sectoare de business. Ideea evenimentului a apărut de la nevoia de a arăta faptul că blockchain-ul nu are legătură doar cu crypto și de a prezenta proiecte care folosesc tehnologia la nivel enterprise indiferent de faza de implementare (alpha, beta, etc). Adăugarea inteligenței artificiale face lucrurile și mai interesante, iar tema este dezbătută din ce în ce mai mult în întreaga lume”, spun reprezentanții Business Review.

În ultimii 20 ani, Business Review a adus cele mai relevante informații din mediul afacerilor pe birourile și în viață a zeci de mii de factori de decizie, antreprenori și oficiali din țară și din străinătate. Până acum, Business Review a organizat peste 200 de evenimente B2B, jurnaliștii publicând peste 700 de numere ale revistei și zeci de mii de articole.