În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat. În plus, clienții pot alege dintr-o gamă de produse bestseller gata pregătite. Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.
Fondatorii companiei sunt optimiști: „Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber, cofondator Mixit.
Expansiunea externă este un motor puternic de creștere pentru Mixit. Pe piața cehească, unde compania este deja cunoscută și crește cel mai mult în cifre absolute, (în 2020, a generat 78% din venituri dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro), reușește în continuare să ajungă la noi grupuri țintă. Creșterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulați: adăugarea constantă de noi produse și eficientizarea livrărilor.
Inițial, în această primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerțul en gros cu magazinele de produse naturiste și magazinele mici a fost încetinit. Dar clienții direcți au menținut creșterea companiei: au cumpărat și mai mult din magazinul online al mărcii, Mixit înregistrând astfel vânzări peste medie.
Pe piețele externe, însă, potențialul este și mai mare, iar rata de creștere se multiplică. ‘’Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local. ”, a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.