Creșterea cifrei de afaceri este explicată prin adăugarea în portofoliu a unor clienți internaționali din Statele Unite ale Americii și Marea Britanie, dar și pe plan local, în industrii care au început proiecte de comunicare digitală. Portofoliul a fost mărit cu clienți din industrii ca FMCG, healthcare, auto, SaaS, asigurări și imobiliare.
“În contextul evoluțiilor generate de evoluția Covid-19, am observat următoarea tendință în comportamentul marilor companii: executivii și echipa de marketing au pivotat ca atenție către digital. Bugetele au crescut, iar clienții nu au oprit comunicarea, cu excepția industriilor suspendate legal.
Totuși, este evidentă apariția unui comportament precaut printr-o încetinire a testelor de canale noi și creșterea bugetelor în cele care livrează, dar și produse strategice de înțelegere a consumatorului și de comunicare relevantă”, a declarat Adrian Enache, CEO al OmniPerform.
Potrivit OmniPerform, dacă până acum companiile din industrie ofereau servicii care construiau un funnel în care enervau în medie 99% din consumatorii brand-urilor pentru a câștiga 2% din ei, acest lucru va dispărea pas cu pas.
“Este din ce în ce mai clar că digitalizarea clienților poate începe doar prin propria digitalizare: a industriei de comunicare și advertising. Până în 2020 planurile de digitalizare erau subiecte abordate în meeting-uri, dar totdeauna dispăreau din orizontul executivilor și al board-urilor de conducere din motive operaționale, comerciale și alte priorități pe o perioadă de creștere accelerată a consumului. Acum, indiferent de industrie sau brand, acest șoc global al consumului a dus digitalizarea pe primul loc în agenda executivilor. Și acest lucru poate doar să ne bucure”, mai spune Adrian Enache.
Personalizarea mesajelor către consumatori poate să genereze în medie o creștere de 30% a afacerii
Potrivit OmniPerform, personalizarea mesajelor către consumatori va fi din ce în ce mai importantă și poate să genereze în medie o creștere de 30% a rezultatelor business-ului, chiar și de 50% în anumite industrii.
În acest context, Omniperform și-a luat angajamentul și construiește viziunea ca transformarea să înceapă de la consumator către brand și operațiunile interne – având ca obiectiv livrarea mesajului brandului în contextul pe care utilizatorul și-l dorește.
În situația în care advertising-ul va suferi modificări drastice cu privire la third-party cookies, importanța unui mesaj cât mai apropiat de dorințele utilizatorilor devine critică.
“Mai mult, în următoarele luni vom putea furniza capabilități de predictibilitate a calității mesajului și a nivelului de atenție pe care îl vor acorda consumatorii. Aceste mesaje ce urmează a fi transmise de către brand-uri vor putea fi verificate încă dinainte de a fi utilizate într-o campanie cu buget semnificatit, pentru cazurile în care sunt dezvoltate de altă agenție și Omniperform va livra componenta de media”, spune antreprenorul Adrian Enache.
În urma unei noi runde de 6 cifre și care duce totalul investițiilor la peste 300.000 euro, produsul tehnologic Omniperform va deveni o platformă cu o componentă critică de predictibilitate a calității campaniilor și livrare automatizată a campaniilor de comunicare adaptate - care transmit mesajul conform preferințelor consumatorilor.
Astfel, obiectivele campaniilor sunt comunicarea relevantă și personalizată și îmbinarea cu tehnologia într-un mod fluid, iar prin utilizarea algoritmilor de predictibilitate cu privire la calitatea mesajeului încă dinainte de a ajunge la consumatori, să poate fi livrate campanii cu rezultate mult peste media pieței la nivel de implicare, consum de conținut și comportament al utilizatorului în interacțiunea cu punctele forte ale brand-ului.
Obiectivul este ca brand-ul, în decursul unor campanii constante, să ajungă să să aibă un comportament diferit pentru fiecare consumator care este interesat de produsele/serviciile acestuia și tranziția către profile în cadrul unui Customer Data Platform care să poată ajuta consumatorul să ia decizia potrivită.
Potrivit OmniPerform, brandurile care nu vor începe să comunice personalizat și nu vor alege să folosească tehnologia într-un mod corect în cadrul campaniilor de comunicare vor fi depășite în mai puțin de 5 ani de nou-veniți în industria lor.