Astfel, la finalul celui de-al treilea trimestru din 2021, OPPO ajunge în România la o cotă de piață de 14% (ca număr de unități vândute), fiind brandul cu cea mai rapidă evoluție pe piața de smartphone-uri la nivel local. OPPO a intrat pe piata locală în iunie 2020, după lansarea smartphone-urilor Reno3 Pro 5G și Find X2.

“La începutul acestui an ne propuneam o creștere nemaiîntâlnită pentru un brand de smartphone-uri în România, iar rezultatele raportului Canalys confirmă acest obiectiv ambițios al nostru. Ne concentrăm în continuare pe extinderea disponibilității produselor OPPO, dar și pe optimizarea portofoliului nostru”, a declarat Cosmin Moldovan, Sales Director OPPO în România.

În al treilea trimestru al acestui an, OPPO a înregistrat pe piața locală o creștere a vânzărilor de 130% comparative cu aceeași perioadă a anului anterior. Astfel, OPPO a fost în această perioadă brandul cu cea mai bună evoluție a vânzărilor în România.

Creșterea accelerate a cotei de piață în România este susținută de smartphone-urile din seria Reno, iar odată cu Reno6, OPPO a adus pe piața din România primele smartphone-uri cu garanție standard de 3 ani, respectiv Reno6 Pro 5G și Reno6 5G. Dacă ești curios să afli ce pot face aceste telefoane atunci poți vedea review-ul nostru pentru Reno6 aici și pentru Reno6 Pro aici.

Portofoliul OPPO cuprinde smartphone-uri, căști wireless, brațări pentru fitness, ceasuri inteligente. Produsele OPPO sunt disponibile la partenerii oficiali ai companiei: Altex, DIGI, eMAG, Flanco, MediaGalaxy, Orange, Telekom și Vodafone.