Anul acesta, proiectul a fost inclus şi pe agenda din România. PepsiCo caută tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei consideră că va fi următoarea idee revoluţionară în industria alimentelor și băuturilor.

Absolvenţii care se vor înscrie la acest program vor trebui să creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau băuturilor, sau să dezvolte un produs PepsiCo existent şi să-l prezinte specialiştilor companiei, împreună cu un plan de lansare pe piaţă.

Candidații care vor ajunge în ultima etapă a proiectului vor avea ocazia să participe la un interviu pentru a obţine un loc în cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolvenţilor, din cadrul companiei.

În altă competiție PepsiCo, moldovenii de la Erbology au luat premiul cel mare. Detalii despre ei găsiți aici.

PepsiCo Go Trendsetter Challenge - noi țări incluse în program

”PepsiCo Go Trendsetter Challenge este o platformă care îi ajută pe absolvenți nu numai să-şi prezinte propriile idei de business, dar şi să își înceapă cariera. De asemenea, la cea de-a doua ediţie, programul se va derula pe nouă pieţe, faţă de trei, astfel că ne așteptăm ca ideile prezentate în cadrul competiției să fie și mai îndrăznețe ca până acum. Dacă ești de părere că ai următoarea mare idee care o să revoluţioneze industria alimentelor și băuturilor și îți dorești să lucrezi într-un mediu interesant și vibrant, abia așteptăm să te cunoaștem”, spune Becky Taylor, Senior Director Digital, PepsiCo Europa şi Africa Subsahariană.

Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a nouă pieţe unde compania este activă: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, România, Grecia, Rusia și Africa de Sud. Astfel, prin aceasta iniţiativă, absolvenții talentaţi vor putea începe o carieră internaţională, având posibilitatea de a lucra cu colegi din toată lumea pe unele dintre cele mai mari şi importante branduri din domeniul FMCG la nivel global.

”‎Echipele de Digital şi Insights joacă un rol important în dezvoltarea produselor viitoare şi a modului în care acestea sunt lansate pe pieţele globale. Noi, la PepsiCo, căutăm în permanenţă cele mai bune talente, iar proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este modul perfect de a identifica cei mai buni absolvenţi cu spirit antreprenorial”, spune și Tim Warner, ‎VP Insights & Analytics, Europe, Sub-Saharan Africa and Global Innovation Insights Practice.

Cum funcţionează programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge

Candidații vor fi evaluați în cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 săptămâni. În urma acestuia, PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolvenţi, oferindu-le tinerilor curioşi şi cu idei unice o poziţie full-time la PepsiCo.

Prima etapă: Înscrierea ideilor

În prima etapă, absolvenţii sunt invitaţi să-şi înregistreze şi să trimită online propunerea lor legată de umătoarea mare tendinţă din industria alimentelor și băuturilor şi modul în care aceasta poate fi lansată pe piaţă. Propunerea se poate baza pe crearea unui nou produs sau adaptarea unei game curente de produse de la PepsiCo. Candidații se pot înscrie accesând link-ul www.pepsico-go.com (în acest moment mai sunt 36 de zile în care vă puteți înscrie în acest program).

Etapa a doua: Mentorii ajută la punerea în practică a ideilor

Experții din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potenţial dintre toate cele înscrise. Cei aleşi vor primi acces la un portal digital global unde vor lucra împreună cu un mentor cu experiență din cadrul PepsiCo la dezvoltarea ideii lor.

Etapa a treia: Finala

Cei mai talentaţi candidaţi, aleşi în a doua etapă a competiţiei, vor câștiga un loc în finală și vor avea oportunitatea de a-și prezenta ideea unui panel format din experți în marketing de la PepsiCo. Toți finaliștii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obţine un loc în programele PepsiCo dedicate absolvenţilor din departamentele de Digital.

PepsiCo Digital Graduate

Programul Digital Graduate are o structură de un an, timp în care aceștia lucrează în domenii precum e-commerce, marketing de brand și social media. Absolvenții au oportunitatea de a modela viitorul industriei alimentelor și băuturilor, inclusiv să influențeze ce, cât și de unde cumpără consumatorii.