La finalul lunii octombrie, fondatorii MERO anunțau faptul cu au atras o investiție de 300.000 de euro din partea fondului Founders Bridge, cunoscut pentru susținerea mediului antreprenorial local și implicarea în dezvoltarea afacerilor finanțate

De altfel, creșterea business-ului a fost accelerată de runda de investiție obținută recent, numărul de saloane care folosesc aplicația MERO dublându-se doar în ultimele trei luni.

“1.000 de afaceri și sute de mii de rezervări înseamnă timp prețios câștigat de clienții saloanelor de înfrumusețare. Suntem o comunitate în plină creștere și ne bucurăm să fim interfața între afacerile din domeniul înfrumusețării și clienți. Tehnologia este oportunitatea noastră în acești ani. Nu ne oprim aici, continuăm extinderea rețelei noastre în toată țara și dincolo de granițele ei”, anunță Elena Filip, partener și director de marketing în cadrul MERO.

Digitalizarea poate contribui semnificativ la creșterea industriei facilitând accesul clienților la saloanele aflate in proximitate, implicit la susținerea acestor afaceri, așa cum arată datele Patronatului Antreprenorilor din Industria Înfrumusețării (PADIR).

“Conectarea și digitalizarea sunt coordonate pe care industria noastră se poate dezvolta cu succes. Tehnologia dă o șansă afacerilor să crească în contextul provocărilor aduse de pandemie. Acestea pot avea o afacere deschisă 24 de ore din 24 către clienți. PADIR a oferit, alături de CONAF și Google, membrilor săi cursuri gratuite de dezvoltare a competențelor digitale”, este de părere Corina Munteanu, președinte PADIR.

MERO are în spate o echipă formată din 12 specialiști.

Produsul este dezvoltat de Andreea Trif, Managing Partner. Andreea are o experiență de peste 15 ani în companii de tehnologie și media din România și Suedia, unde a condus mai multe echipe și a dezvoltat produse tip marketplace aflate atât în faza de start-up cât și scale-up.