De ce de acolo? Pentru că în China se face producția portfolelului său smart, Wallor. Am scris pe larg despre povestea acestui portofel, finanțat cu succes într-o campanie de corwdfunding derulată pe Kiskstarter, într-un material din luna ianuarie 2017.
Wallor e un portofel care are două componente - protejarea cardurilor împotriva fraudei, dar și un sistem de GPS, care te anunță dacă portofelul ți-a fost furat. Din ianuarie, Vio, a reușit să producă 3 versiuni ale portofelului, disponibile pentru achiziție pe site-ul Wallor, și a demarat livrările pentru susținătorii săi din campanie (228).
”Am produs 300 de portofele și mai avem doar 4 la vânzare pe site”, spunea Vio în urmă cu o săptămână.
În momentul în care a deschis vânzările pe propriul site, a avut 50 de comenzi în doar 10 zile, iar 70.000 de oameni au vizitat site-ul Wallor.
Acum, Vio își dorește să optimizeze procesul de producție al portofelelor, care durează cu puțin peste o lună, pentru a putea face față unui volum mult mai mare de comenzi. Deja, alte 300 de portofelel sunt în lucru și ar urma să fie gata în luna ianuarie 2018.
Wallor, noua versiune disponibilă
Tot pentru începutul anului viitor, fondatorul Wallor și-a propus să lanseze o nouă versiune a portofelului. Wallor 2.0, dacă vreți să-i spuneți. Printre noutățile pe care le va aduce următoarea generație de portofele inteligente se află integrarea cu Alexa și Apple Watch – se va putea da o comandă vocală pentru identificarea locului în care se află portofelul, încărcarea magnetică – similară cu modul de încărcare al Apple Watch, precum și opțiunea de badge NFC, portofelul devenind un fel de unitate centrală care să conecteze toate cardurile pe care le are un utilizator.
Cel mai important, noul Wallor, care ar urma să intre pe piață din luna februarie 2018, ar avea un sistem de tracking prin realitate augmentată. ”Va fi ceva de genul Pokemon Go. Va fi integrat cu Google, iar locația portofelului ar urma să apară pe hartă”, afirmă Viorel Crețu.
Investiție de 100.000 de euro
Până în prezent, Vio a investit circa 100.000 de euro în dezvoltarea tehnologiei integrate în acest portofel. Are în plan atragerea de noi finanțări pentru dezvoltarea afacerii sale, dar și mutarea unei părți din producție în Europa. Și mai ales în România. Acum este în căutarea unor producători de piele dar și a oamenilor alături de care să facă partea electronică a portofelului în țara noastră.