Scopul acestui program de masterat este de a crea specialiști care să poată rezolva provocările pe care le au business-urile în prezent, dar și cele care vor apărea pe viitor, în contextul digitalizării.

”Mediul de afaceri este într-o schimbare permanentă prin prisma dezvoltării tehnologiilor sau a necesității atingerii unei piețe globale. E foarte important să fii proactiv în business, iar acest lucru se poate realiza inovând. Afacerile trebuie să inoveze pentru a supraviețui: lucrurile trebuie făcute mai repede, trebuie găsite piețe noi și lansate produse într-un ritm mai alert decât o fac competitorii”, a spus în cadrul unui eveniment Florina Pînzaru, decanul Facultății de Management din cadrul SNSPA.

Astfel, acest program de masterat este unul integrat, cu dublă specializare și dublă diplomă: MA in Management and Digital Innovation (oferit de SNSPA) și MSc in Management of Business, Innovation and Technology (specializare oferită de University of Sheffield).

”Acest program oferă posibilitatea de a adresa problemele care vor apărea în viitor. Generațiile de peste 5 sau 10 ani va avea cunoștințe noi. E important ca masteranzii care vor urma acest program să fie la curent cu tehnologia actuală, dar și cu cea viitoare, să știe procese de business și să știe să pună în practică aceste lucruri. Așa vor putea fi competitivi la nivel mondial”, au mai spus reprezentanții celor două universități.

Cele două specializări ale programului de masterat vor fi urmate concomitent, absolvenții urmând să primească o singură diplomă. Cursurile vor fi interactive și vor fi predate de experți ai celor două universități, oameni cu experiență relevantă în tehnologie și business și vor avea loc seara și la final de săptămână - programul durează doi ani.

Masterul se adresează oamenilor cu background tehnic (care lucrează pentru companii de IT), dar și managerilor de companii, fondatorilor de startup sau oamenilor din administrație care vor să lucreze într-un mediu competitiv și să aducă un plus de valoare companiilor pentru care lucrează, sau pe care vor să le creeze.

”Programul de masterat are oportunitatea de a aduce în același loc oameni tehnici, care au idei, dar poate că nu știu cum să le pună în practică în business-uri profitabile și de durată, cu oameni de business, care știu partea operațională a unei afaceri”, a precizat Răzvan Rughiniș, Prodecan Facultatea de Automatică și Calculatoare, Politehnica București, co-fondator Innovation Labs & Tech Lounge.

Costul acestui master este în valoare de 5.880 de euro pentru cei doi ani, cost similar cu cel al masterului de Marketing, Advertising și PR, oferit de Sheffield în București, tot în parteneriat cu SNSPA încă din 2012. Potrivit reprezentanților celor două unități de învățământ, la această suma a fost deja aplicată o bursă de 40%, valabilă pentru toți aplicanții din România, întrucât costul masterului este de 10.000 de euro.

Taxa poate fi achitată în patru tranșe a câte 1.470 de euro, însă plățile pot fi împărțite sau decalate în funcție de fiecare student.

Cost program master SNSPA - University of Sheffield by Oana Cosman on Scribd