AdWords Express e o versiune simplificată a AdWords, care nu conține opțiuni de targetare atât de complicate și poate fi folosit de cei care nu au experiență online.

76% dintre utilizatorii de Internet din România se informează online înainte să cumpere produse sau servicii. AdWords Express ajută companiile să fie prezente online atunci când potențialii clienți vor să găsească ceea ce ele oferă.

Pentru crearea unei campanii prin AdWords Express este nevoie de 15 minute, teoretic. Practic, Express automatizează setările campaniei, targetarea și selectează automat toate cuvintele cheie de care ai nevoie.

Avantajul față de AdWords tradițional e că nu ai nevoie de un specialist care să-ți facă optimizarea reclamei.

Costurile AdWords Express sunt la fel ca la AdWords și se bazează pe rezultatele campaniei.

Promovare online - cum faci o campanie AdWords Express

Realizarea și demararea unei campanii prin AdWords Express începe prin introducerea numelui companiei și a adresei web. Companiile care nu dețin un site web au posibilitatea să și-l creeze gratuit în câteva minute pe un subdomeniu de tip “business.site”.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Următorii pași constau în definirea obiectivului campaniei: apeluri telefonice, vizite în magazin sau acțiuni pe site, a zonei țintă și a serviciului/produsului care va fi promovat, apoi alegerea titlului și redactarea textului reclamei care va rula pe Google, aceasta putând fi previzualizată în timp real. Ulterior, se introduce bugetul dedicat campaniei și detaliile de plată și facturare.

Optimizarea reclamei online

AdWords Express optimizează reclamele pentru a atinge obiectivul dorit la un cost cat mai redus. Dacă o companie dorește, de exemplu, să crească numărul de vizite în magazin, Google va optimiza anunțul astfel încât acesta sa fie afișat la momentul potrivit persoanelor care ar fi interesate de o vizita în acel magazin.

Bugetul poate fi ajustat oricând, iar plata se face doar atunci când reclama funcționează, respectiv când un potențial client dă click pe reclamă sau face un apel telefonic. AdWords Express este astfel produsul potrivit afacerilor care doresc să atragă clienți noi din online și care nu au o persoană dedicată care să gestioneze campaniile publicitare.

Cum să-ți faci un cont Google Compania Mea

De asemenea, Google promovează și contul MyBusiness (Compani Mea), prin care afacerile pot să fie afișate în Google Maps, dar și în căutările din Google Search.

Potrivit reprezentanților Google, 100.000 de companii mici, mijlocii și mari au cont făcut în România pe Google Compania Mea.

Potrivit datelor oficiale, 25-35% din companii primesc mai multe click-uri dacă au un site al companiei. De asemenea, 40% din oamenii care caută și găsesc o companie vor să afle programul de lucru, iar 42% caută mai multe indicații dacă acea afacere are și poze.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.