Voturile au fost acordate de o audiență formată din experți în turism și investitori, care au ales cel mai bun startup dintre cele 8 startup-uri de travel inovative din EMEA.

„Am fost încântați să fim prezenți pe scenă alături de un grup divers de inovatori, aducând soluții noi în industria turismului.” a spus Michael Coletta, manager în cercetare și inovare al Phocuswright.

Questo este prezent în 40 de orașe europene precum Londra, Paris, Amsterdam, Roma și Berlin. Jocul de explorare urbană ajută turiștii să exploreze orașele rezolvând indicii pentru a descoperi locuri noi și poveștile lor. Fiecare rută (quest) pe care o explorează este bazată pe o tematică specifică, care poate fi inspirată de un film, o carte, un fapt istoric sau doar o legendă locală. În Londra, spre exemplu, turiștii pot să exploreze orașul ca Sherlock Holmes sau Isaac Newton, iar în Paris pot să joace ca Hemingway sau Picasso.

„Acest premiu reprezintă o importantă recunoaștere pentru Questo și dă un semnal puternic despre cum tururile și activitățile vor fi schimbate de tehnologie și gaming.”, a spus Alex Govoreanu, CEO la Questo. „Am observat mult interes din partea tur-operatorilor și agențiilor de turism de top din Europa, care ne vor ajuta să distribuim jocul către turiștii care călătoresc în Europa. Pentru că am reușit să inovăm pe o piață mondială de 160+ miliarde de dolari a tururilor și activităților, am atras atenția mai multor investitori de nivel înalt, fiind în punctul de a lansa o rundă de finanțare în această vară, care ne va sprijini creșterea la nivel global.”, a adăugat Govoreanu.

Până acum, mai mult de 40.000 de oameni au terminat un traseu, însumând peste 100.000 de kilometri parcurși, pentru a descoperi atât locații populare și ascunse, cât și povești locale, folosind Questo.

De astăzi, aplicația are peste 100 de quest-uri disponibile, create de o rețea în creștere de creatori locali de conținut. Acestea pot fi cumpărate din aplicația Questo de iOS și Android, de pe TripAdvisor, GetYourGuide și Booking.com, prețurile fiind între 8 și 30 de Euro.

Questo este, de asemenea, un fost câștigător al Booking.com Booster Lab din Tel Aviv, în 2018.

Compania colaborează și cu branduri precum Samsung și Bitdefender, agenții de turism și alte companii pentru a crea trasee personalizate care oferă o experiență unică pentru clienții și angajații lor.