Programul este destinat start-up-urilor ale căror soluţii se află în prezent într-o fază incipientă de dezvoltare și va fi lansat în luna ianuarie 2018.

Startup-urile românești interesate de participarea în programul inițiat de MOL pot aplica până pe data de 23 octombrie. Se caută startup-uri care vor să își testeze soluţiile (prototipuri sau MVP) în domenii precum mobilitate, servicii retail, sisteme de curierat şi distribuţie, dar şi programe de fidelizare a clienţilor şi big data.

Procesul de selecţie va cuprinde două etape – depunerea candidaturii on-line, urmată de o tabără de selecție în care cei care ajung pe lista scurtă își vor putea prezenta şi discuta soluţiile, echipele şi viziunea cu reprezentanţii grupului MOL şi Design Terminal.

După sesiunea de prezentări vor fi selectate 4-5 startup-uri care vor avea acces parţial la o bază de 10 milioane de clienţi internaţionali şi la o vastă reţea de retail.

Participanţii la program vor primi sprijin şi îndrumări personalizate de la experţii grupului MOL şi de la echipa extinsă de mentori ai agenţiei Design Terminal, precum şi posibilitatea de a participa la workshop-uri şi vor avea acces la un spaţiu de lucru.

La sfârşitul programului, startup-urile vor putea încheia un parteneriat pe termen lung cu grupul MOL, în calitate de furnizori de produse și servicii.

Photo by José Martín Ramírez C on Unsplash