PepsiCo lansează a doua ediţie a programului incubator Nutrition Greenhouse, o iniţiativă dezvoltată pentru a descoperi şi creşte brandurile revoluţionare din industria alimentelor şi băuturilor. Prima ediție a incubatorului a avut loc anul trecut, fiind înscrise startup-uri din toată Europa. Prima ediție a programului a fost câștigată de moldovenii de la Erbology, care au fost recompensați cu premiul de 100.000 de euro de la PepsiCo.
La ediția din acest an, companiile selectate vor primi garantat o finanţare de cel puţin 20.000 de euro şi vor beneficia totodată de oportunitatea de a lucra alături de experţi care se ocupă de branduri de top din portofoliul PepsiCo, precum Quaker, Alvalle, Sunbites şi Tropicana.
Branduri care înregistrează în acest moment vânzări de 5 milioane de euro sau mai puţin pot afla mai multe despre program şi se pot înscrie pe www.nutritiongreenhouse.com până pe 11 iunie 2018.
Pe lângă grantul iniţial de 20.000 de euro, fiecare antreprenor selectat va beneficia de un program de mentorat de 6 luni, fiind formate echipe cu reprezentanţi din conducerea PepsiCo a căror expertiză în industrie îi poate sprijini pe aceştia să depăşească provocările imediate de pe piaţă, în vederea atingerii unei creşteri rapide. La finalul programului, una dintre companii va fi primi un premiu de 100.000 de euro care s-o ajute în dezvoltarea business-ului.
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse a fost lansat lansat în 2017 și a ajutat opt companii să atingă creșteri combinate de peste 10 milioane de euro – o creștere cvadruplă a vânzărilor pe perioada programului.
Cea de-a doua ediţie se va concentra mai mult pe nutriţie dincolo de sănătate şi wellness, orientându-se către branduri care explorează trendurile cheie legate de stilul de viaţă, facilitează performanţa personală sau sunt orientate spre atingerea unor anumite obiective.
“Scopul nostru rămâne acelaşi – să ne asociem cu cei mai buni şi inteligenţi antreprenori europeni din industria alimentelor şi băuturilor şi să le oferim oportunitatea de a-şi prezenta produsele la scară globală. Absolvenţii iniţiali din 2017 au stabilit un precedent entuziasmant şi inspiraţional pentru programul din acest an, fiecare dintre cele 8 companii înregistrând o creştere solidă”, spune Juan Ignacio Amar, Vice Preşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană.
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse va discuta şi despre problemele întâmpinate de afacerile la început de drum, precum planificarea business-ului, structurarea companiei şi strângerea de fonduri care să sprijine brandurile la început de drum să-şi atingă potenţialul pe piaţă. În plus, participanţii vor avea parte și de asistență în optimizarea brandului, dezvoltarea produselor, managementul lanțului de aprovizionare, atragerea clienților, distribuție și multe altele.
Pentru mai multe detalii despre înscriere, se poate accesa website-ul programului, iar înscrierile sunt deschise până pe data de 11 iunie 2018.