crème de la crème a fost fondat în 2015 și a creat o platformă care conectează companiile cu o comunitate selectă de freeleanceri. Din comunitate fac parte experți în diverse domenii, cum ar fi tech, data, design, marketing și comunicare, relatează eu-startups.com.
Startup-ul ajută pe platformă peste 5.000 de companii și peste 3.000 de freelanceri, oferindu-le serviciile unor specialiști selectați printr-o metodologie unică. Acesta și-a creat propriul algoritm de selecție care oferă clienților o experiență plăcută printr-o sortare de profile, project managment și suport eficient. Dintre clienții notabili pot fi menționați L’Oreal, LinkedIn, Airbnb și BNP Paribas.
Platforma le permite utilizatorilor să ofere sprijin reciproc și să se ajute pentru a atinge obiective împreună. În plus, crème de la crème facilitează munca în echipă și le permite membrilor comunității să lucreze la proiecte în echipe.
Pentru a oferi mai multă flexibilitate și libertate, startup-ul vrea să lanseze prima aplicație mobilă din Europa pentru freelanceri, care ar deveni disponibilă pentru publicul larg în luna septembrie. Aceasta le-ar permite utilizatorilor să-și gestioneze proiectele, să interacționeze cu restul comunității, să trimită și să primită bani și să primească ajutor pentru nevoile de ordin administrativ.