Oficialii Cisco sunt de părere că inteligența artificială și tehnologiile machine learning vor schimba semnificativ modul în care lucrăm, astfel noile integrări vor permite ca oamenii să fie mai eficienți și mai performanți.
Cisco lucrează la crearea unui viitor digital și va continua să exploreze modul în care serviciile AI din platforma Google Cloud pot ajuta la extinderea capabilităților de colaborare.
Asistență AI îmbunătățită în contact center
Agenții din contact center pot beneficia de asistență AI îmbunătățită, astfel încât să răspundă la întrebările venite din partea clienților mai repede și mai bine. Peste 3 milioane de agenți din centrele de servicii pentru clienți utilizează la nivel global soluțiile software Cisco pentru contact center. Pentru ca interacțiunile acestora să aibă loc în cele mai bune condiții, Cisco integrează Google Artificial Intelligence (AI) în soluțiile Cisco Customer Journey, prin intermediul noii soluții Contact Center AI din Google Cloud.
Contact Center AI este o soluție simplă, sigură și flexibilă, care permite companiilor cu expertiză limitată în machine learning să implementeze tehnologiile AI în contact center. Soluția AI oferă agenților documente relevante în mod automat, ajutând astfel la ghidarea conversațiilor. De asemenea, învață continuu, pentru a furniza informații din ce în ce mai relevante în timp. În plus, modul în care companiile interacționează cu clienții lor se poate îmbunătăți considerabil.
Planificarea unei întâlniri Webex direct în Google Calendar
Cu ajutorul unui add-on G Suite care va fi implementat în următoarele luni, utilizatorii vor putea vizualiza pictograma Webex Meetings de fiecare dată când planifică o întâlnire în Google Calendar. Utilizatorii trebuie să dea click pe pictogramă pentru a stabili întâlnirea video Webex în funcție de numărul participanților și al sălilor de întâlnire, urmând ca tehnologia să facă restul. Participanții la întâlnire se pot conecta de pe un dispozitiv video Cisco prin simpla apăsare a butonului verde „join” sau dintr-un browser Chrome, cu un singur click – nu necesită descărcarea unor programe sau crearea de conturi.
Cisco simplifică planificarea întâlnirilor și participarea la ele și va explora împreună cu Google posibilitatea utilizării AI pentru capabilități precum transcriere, traducere, rezumate ale ședințelor și managementul sarcinilor de lucru, pentru a se asigura că toate conversațiile care au avut loc pot fi mai ușor de utilizat de toată lumea, indiferent dacă au fost prezenți în sala de ședințe sau nu.
Adăugarea de apeluri și întâlniri Cisco în aplicația Android
Datorită platformei Webex Teams Android SDK, dezvoltatorii pot adăuga cu ușurință capabilități de colaborare Cisco în aplicațiile Android. De exemplu, pot fi integrate întâlniri video Cisco prin intermediul ochelarilor inteligenți, între un expert aflat într-o locație pe uscat și un inginer pe o navă din mijlocul oceanului.
Utilizarea Google Docs, Sheets, Slides și Forms în cadrul Webex Teams Spaces
Oamenii colaborează din ce în ce mai mult în crearea de conținut, de aceea Cisco și Google explorează noi modalități de a le ușura acestora activitatea de zi cu zi. De acum nu vor mai exista nenumărate documente modificate, pe măsură ce utilizatorii editează conținutul. Documentul este postat o singură dată și editat ori de câte ori e nevoie sau utilizatorii pot colabora simultan pe un document, pentru a rezolva lucrurile mai repede.