Showroomul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală și pune la dispoziția clienților peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internaționale. Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro.

O gama variată de ochelari, într-un singur loc

Showroomul Lensa a trecut prin 4 faze succesive de extindere într-un interval de 2 ani, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 257 de metri pătrați anul acesta.

„Am ajuns la concluzia că un «mega-showroom» este necesar pe piața locală, după ce clienții ne-au mărturisit că alegerea ochelarilor este întotdeauna mai ușoară dacă au la dispoziție o gamă vastă, dar de preferat într-un singur loc”, a declarat Daniel Crăciun (28 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

În momentul de față, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.

Afaceri de 1 milion de euro, în primele 6 luni

În primele 6 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți, în această perioadă.

„Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de euro în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury", a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.