Antreprenorii sunt cei care mișcă lucrurile și care fac ca lumea pe care o știm să nu mai arate la fel. Din acest motiv am decis să provocăm o serie de antreprenori locali la provocarea "Shake the World". Adică un interviu-fulger într-o tură de roller coaster. Am vrut să-i luăm prin surprindere și să vedem cum ideea sau afacerea lor zguduie lumea.
Alex Burghelia este student în anul II la The Entrepreneurship Academy, singura facultate de Business Administration cu specializare în antreprenoriat din România. Este vesel și energic și mereu în căutare de răspunsuri și de noi conexiuni. Business-ul început de el este la început, dar este unic pe piața din România. Alex vinde kit-uri pentru mulaje de mâini. Adică vinde amintiri pentru cei care vor ca o strângere de mână, o mângâiere dintre două palme, să dureze mai mult de câteva clipe, să țină o veșnicie.
Cele trei întrebări la care au avut de răspuns antreprenorii sunt:
1. De ce crezi că afacerea ta poate să zguduie lumea?
2. Cum ai convinge un investitor să își scuture buzunarele?
3. Cum ți-au influențat călătoriile modul în care vezi lumea din jur?
Interviul-fulger cu el poate fi văzut în clipul de mai jos.
--
Campania "Shake the World" e realizată în colaborare cu Vodafone. Descarcă Vodafone Shake, activează ofertele gratuite și poți câștiga excursii în destinații de top. Săptămânal poți câștiga 10 GB, opțiunea Video, opțiunea Social și câștigi kilometri prin care poți ajunge la Berlin, Paris, Roma, Londra, Amsterdam, Barcelona.