Ce înseamnă un startup revoluționar? Deși folosim de nenumărate ori acest termen, puține companii vor să schimbe ceva radical în lume. Un raport al CB Insights arată care sunt cele mai revoluționare startup-uri din lume, cele care chiar vor să schimbe o problemă uriașă.
Peter Thiel de la Founders Fund spunea la un moment dat că “Am dorit mașini zburătoare, dar am primit doar 140 de caractere”. De multe ori, aceasta este problema cea mai mare a startup-urilor din acest moment. Finanțări de miliarde de dolari, evaluări financiare uriașe, dar problemele rezolvate sunt mici. Într-adevăr, lumea se transformă, însă rețelele sociale devin redundante.
CB Insights a publicat un studiu cu 55 de companii care rezolvă probleme foarte importante ale lumii. Multe companii intră în categoria “Moonshots”, de tipul celor care vor să ducă oamenii pe Marte. Studiul CB Insights a fost structurat în mai multe categorii: industria aerospațială, robotică, energie, food tech, sănătate, digital health, mașini autonome și mediu.