Clienții au preferat mediul online pentru a achiziționa echipamentele dorite, aproape 1.000 de comenzi fiind plasate pe site-urile shopmiele.ro.

De asemenea, o altă schimbare a fost reprezentată de apetența clienților pentru bucătării complet utilate, spre deosebire de achiziționarea de echipamente punctuale, precum în edițiile anterioare de Black Friday.

De altfel, cea mai mare comandă plasată în timpul celor 2 săptămâni de campanie valorează 30.000 de lei și include, în majoritate, produse electrocasnice pentru bucătărie (plită, cuptor, mașină de spălat vase, combină frigorifică), precum și un uscător de rufe și un aspirator-robot Scout RX2.

Cele mai căutate echipamente Miele

La fel ca și în 2018, reducerile la echipamentele Miele au ajuns chiar și la 35%, în cazul produselor cel mai votate de către clienți. În topul celor mai dorite și, ulterior, achiziționate echipamente de Black Friday au rămas și anul acesta mașinile de spălat rufe, uscătoarele și aspiratoarele.

De altfel, cele 3 produse reprezintă mai mult de 60% din vânzările pentru întreaga lună noiembrie, cu un total de peste 7,5 milioane de lei în unități achiziționate. În total, clienții Miele au achiziționat aproape 3.500 de aspiratoare, peste 800 de uscătoare și peste 1.000 de mașini de spălat rufe.