Fraudele pot avea loc prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte site-uri care imită Telekom Romania, cu intenția de a induce în eroare.

De cele mai multe ori, acestea sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clienților, în care aceștia sunt invitați să furnizeze informații personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuinței, parole, cod abonat, informații privind carduri bancare (număr card, cod CVC, PIN) etc.

Telekom Romania nu organizează astfel de campanii și atenționează clienții să nu dea curs mesajelor prin care sunt rugați să apeleze numere de telefon sau să acceseze link-uri indicate pentru revendicarea premiilor, fără a verifica autenticitatea campaniilor sau concursurilor online, prin mesageria privată Facebook Telekom Romania sau la numărul de telefon 1234.

Toate campaniile cu premii organizate de Telekom se desfășoară doar pe paginile oficiale de comunicare ale companiei și nu sunt condiționate de efectuarea de plăți sau de comunicarea de informații personale.

Iată alte exemple de metode prin care poți să fii păcălit:

  • Ai câștigat un premiu, dar site-ul nu este telekom.ro și nu există afiliere cu Telekom Romania.
  • Ești invitat să completezi un formular cu datele personale pe unul dintre site-urile pentru care nu există afiliere cu Telekom Romania.

  • Sunt publicate comentarii false cu imagini de pe internet, pentru a-ți inspira încredere.

  • Ți se promite livrarea premiilor în schimbul unor bani și la prețuri nerealiste.

  • Menționează cuvintele „Termeni și Condiții” fără ca pagina din site să fie disponibilă.

  • Îți oferă informații menite să-ți câștige încrederea (de exemplu, livrarea DHL).

Mai multe informatii despre diverse tentative de fraudă se pot găsi aici.