Odată cu această achiziție, UiPath continuă să conducă inovația în sectorul automatizării, de această dată devenind primul furnizor care oferă capabilități de automatizare de nivel enterprise bazate pe interfața de utilizator (UI) precum și capabilități bazate pe API-uri prin intermediul unei singure platforme.
Astfel, clienții UiPath au flexibilitatea de a automatiza procese utilizând un mix optim de instrumente de automatizare bazat atât pe interfața de utilizare cât și prin API-uri.
”Facând automatizarea mai ușor și mai rapid de implementat, Platforma UiPath are capacitatea de a îmbunătăți semnificativ unele dintre cele mai costisitoare și cronofage activități din companiile moderne”, a declarat Daniel Dines, co-fondator și CEO al UiPath. ”Achiziționarea Cloud Elements este doar un exemplu legat de modul în care construim o platformă flexibilă și scalabilă de nivel enterprise, care ajută clienții să devină companii complet automatizate.”
”Pentru a automatiza o companie, este necesar ca acea companie să fie una conectată”, a declarat Mark Geene, co-fondator și CEO al Cloud Elements.
”Combinarea capabilităților noastre de integrare a API-urilor precum și a celor de management cu soluția solidă a UiPath întărește liantul conectivității întreprinderii și extinde acoperirea și eficiența proiectelor de automatizare pentru întreprinderile din întreaga lume.”
Pentru a maximiza beneficiile oferite de automatizare, companiile necesită adesea o abordare unitară și versatilă a automatizării bazate pe interfața de utilizare și API-uri. UiPath oferă astăzi capabilități de automatizare a interfeței UI, precum și integrări native bazate pe API-uri, cu diverse aplicații cloud și on-premises, inclusiv ERP și CRM.
Această achiziție accelerează capacitatea UiPath de a oferi clienților săi o automatizare completă bazată pe API-uri.
- Accelerare: Cloud Elements aduce peste 200 de noi integrări native în Platforma UiPath și permite noi capabilități, cum ar fi abilitatea de a declanșa o automatizare bazată pe apariția unui eveniment. În plus, o abordare largă și normalizată asupra integrărilor îi ajută pe clienți să dezvolte automatizări mai rapid, imbunătățind astfel și mai mult propunerea time-to-value pe care UiPath o aduce organizațiilor.
- Flexibilitate: clienții UiPath au flexibilitatea de a automatiza procese utilizând un mix optim de UI și automatizare bazată pe API-uri. Cloud Elements face ca integrările native să fie disponibile pe toată platforma, fiind accesibile în fiecare etapă a ciclului de automatizare și permite tuturor utilizatorilor - de la profesioniști IT la dezvoltatori RPA și citizen developers - să profite de biblioteca extinsă.
- Guvernanță: capabilitățile Cloud Elements extind guvernanța organizației pentru automatizările bazate pe API-uri, asigurând implementarea și aplicarea practicilor standard privind utilizarea API-urilor.
”Investim în integrări API de ceva timp, construind integrări native cu sisteme utilizate în mod curent de către organizații. Pe măsură ce clienții noștri avansează în utilizarea Platformei UiPath, nevoia de a scala aceste integrări mai rapid devine o așteptare critică”, a declarat Ted Kummert, Executive Vice President, Products & Engineering la UiPath. „Combinarea eforturilor noastre de integrare cu cele ale unei companii recunoscute care oferă o platformă de integrare API accelerează inițiativele noastre în spațiul integrărilor bazate pe API-uri și aduce expertiza relevantă în interiorul organizației noastre. Astfel, clienții UiPath beneficiază acum de flexibilitate maximă pentru a automatiza fără probleme folosind atât automatizarea UI, cât și capacitățile de automatizare date de API-uri. ”
Cloud Elements are o bază largă de clienți, incluzând companii de renume precum SAP, Capital One, DocuSign, iCIMS, FIS, Axway, PaySimple, TeamPay, Dun & Bradstreet și Xerox.