”Freya Sense aplică elemente psihologice pentru a pune bazele unei recrutări care ia în considerare personalitatea candidaților, și nu doar aptitudinile. Behavioural Recruiting este soluția prin care Freya Sense scade timpul de recrutare în startup-uri cu 87%.” Descoperă soluția Freya Sense din materialul de aici.
Florin Lazăr și Tudor Bîrlea, fondatorii Freya Sense, au lucrat la acest ghid aproape un an, din dorința de a oferi o experiență completă, interactivă și cât mai utilă fondatorilor din România.
”În acest moment, recrutarea este un subiect sensibil pentru majoritatea companiilor, iar startup-urile au cel mai mult de suferit. Cu un buget limitat și presate de timp, ele sunt cele care au nevoie cel mai rapid de oamenii potriviți, având în același timp și cele mai puține resurse. Foarte putini fondatori au skill-uri de recrutare, și de aici le lipsește și experiența de a alege fix acele persoane care pot înțelege viziunea și sunt capabile să o implementeze. Și este ok să fie așa. Oricâte pălării ar putea purta un founder într-o zi de lucru, este greu să le poarte pe toate la fel de bine”, ne spune Florin.
Asta e baza de la care au plecat în realizarea acestui Recruitment Guide dedicat startupurilor. Ghidul spune povestea recrutării, acest basm în care startup-urile pleacă în căutarea talentelor și care sunt obstacolele și dragonii cu care trebuie să se lupte, dar și care e jăraticul fermecat pe care-l pot folosi pe traseu.
Ghidul a fost ilustrat cu ajutorul Midjourney, programul AI care generează imagini în urma comenzilor text, ca să ofere o experiență cât mai lină, informațiile să fie ușor de reținut și întreaga lectură să fie o mostră de storytelling memorabil.
”Atractivitatea ghidului este dublată de crearea tuturor resurselor necesare startup-urilor în procesul de recrutare.” Fondatorii Freya Sense speră ca, prin acest ghid, startup-urile să reușească să angajeze persoanele potrivite cu încredere.
”Dincolo de storytelling, ghidul vine cu acțiuni concrete și resurse gratuite care sa sprijine fiecare pas din procesul de recrutare. Astfel, founderii pot atrage candidați calificați și, la final, să angajeze cu încredere persoanele potrivite pentru viziunea și valorile lor. Suntem siguri că startup-urile vor aprecia faptul că am pus doar strictul necesar de informații în ghid - fără filosofie, doar ceea ce au nevoie ca să se poată mișca cât mai rapid.”