Specifică Heyo Club este nu doar profilarea rafinată, prin care orice brand își poate găsi vocea potrivită, dar și calitatea conținutului și miza pe integrarea naturală și credibilă a produselor comunicate. Heyo Club implică și o componentă puternică de curatoriat, vizibilă de la strategie și concept, până la execuție si evaluare a rezultatelor.
Principalele categorii reprezentate de membrii platformei includ: alimente și băuturi, cooking, frumusețe și îngrijire personală, îngrijirea casei, fashion, lifestyle, distracții și călătorii, retail, Horeca sau sănătate.
Heyo Club este un produs Hello Group, agenție full-service fondată în 2010. Heyo Club are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.
„Credem mult în autenticitate și în microinfluencers. Credem în comunitățile autentice și, prin rezultate, demonstrăm valoarea reală a accesului la grupurile variate de oameni care chiar urmăresc și au încredere în creatorii de conținut. Venim cu o soluție care asigură companiilor o segmentare detaliată, cu multiple opțiuni de profilare, eficientă nu doar pentru campanii de recenzie, testare, promovare, ci și mistery shopping, conversii și vânzări. Suntem la început, dar nivelul rapid de afiliere a membrilor la platformă, diversitatea profilelor, afinitatea pe care o putem genera si campaniile derulate pana in prezent ne dau încrederea să spunem că avem o resursă de marketing eficientă și inovatoare, pentru rezultatele clientilor nostri”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Heyo Club.
Profilul membrului Heyo Club
Primii 5.000 de membri Heyo Club înseamnă 48% părinți, 70% posesori de animale de companie, 30% pasionați de sport, 34% oameni care se relaxează gătind, iar 33% sunt pasionați de grădinărit si activitati DIY.
Profilarea detaliată pe specializări arată ca 7% din membri lucreaza in educație, 6% in domeniul medical și farmaceutic și 5% în Horeca.
Categoria de vârstă de 18-25 de ani domină, numeric, membrii, cu 55% din total, iar persoanele de 30-45 de ani echivalează cu 40% din totalul platformei, în prezent.
Dintre aceștia, 7% au deja peste 20.000 de followers în platformele de social media. 72 % din membri au conturi de Facebook, la egalitate cu cei care au conturi de Instagram, TikTok fiind folosit de 34% din membri.
Segmentarea geografică
Dacă București și Ilfov însumează 29,4% din totalul membrilor înscriși în platformă, podiumul este completat de Moldova, cu 16,5%, și Muntenia, cu 13,8%.
La mică distanță urmează Transilvania, cu 13,3%, apoi Oltenia, cu 6%, Dobrogea, cu 5,5%, Banat cu 4,5% și Bucovina, cu 4,4%.