Antreprenorii aflați la început de drum, interesați să-și lanseze sau să-și dezvolte startup-urile, sunt invitați să se înscrie la cea de-a patra ediție a programului de accelerare.
O nouă ediție Hubcelerator organizată de Impact Hub Bucharest se pregătește de start.
Peste 50% dintre foștii participanți sunt activi în antreprenoriat și își dezvoltă afacerile.
În perioada 6 octombrie- 15 decembrie, 30 de startup-uri cu potențial vor parcurge etapele esențiale pentru lansarea, validarea și dezvoltarea unui business, beneficiind pe tot parcursul programului de suportul constant al unor antreprenori și profesioniști din România, printre care se numără Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Neguț (Fru Fru), Paul Ghiță (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).
Hubcelerator este unul dintre cele mai de succes programe de accelerare ale Impact Hub Bucharest. Aici s-au născut și s-au dezvoltat afaceri inovatoare, iar unele dintre ele reprezintă deja branduri românești de valoare. Calitatea startup-urilor crește de la an la an, o dovadă a faptului că în România există un mare potențial antreprenorial, a declarat Vlad Craioveanu, cofondator Impact Hub Bucharest.
Workshop-uri practice pe teme de interes precum vânzări, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat 1 la 1 sau de evenimente de pitching, fac parte din agenda Hubcelerator. Până în prezent programul a adus împreună peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre foștii participanți își dezvoltă în prezent afacerile.
Printre cele mai de succes idei dezvoltate cu ajutorul Hubcelerator se numără Iutta, un brand de genți, pantofi și accesorii extrem de îndrăgit, Soup Loop, primul bar de supă dedicat hranei sănătoase, Aviziero, o aplicație online de gestiune a asociațiilor de proprietari din România, Dare to Rug, primul brand de design românesc care creează covoare de autor, bagel shop-ul Sunday Bagels, Bunicel, specializat pe dulceață și gemuri 100% naturale sau Upside Down, o companie ce produce sacoșe și genți din bannere reciclate.
Pentru a participa la Hubcelerator antreprenorii trebuie să completeze formularul de aplicare disponibil aici până la data de 25 septembrie. Criteriile de selecție includ potențialul afacerii, gradul de inovare și impactul urmărit.
Participarea în program presupune achitarea unei taxe ce variază între 1500 și 2000 de lei, în funcție de numărul membrilor unei echipe. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a programului.