Potrivit reprezentanților Lenovo, brandul Motorola va reîncepe să fie vândut sub acest nume în România din perioada următoare. Toate telefoanele vor avea brandul Motorola. Astfel, Lenovo încearcă să puncteze pe faptul că Motorola e un brand cunoscut, mai ales în rândul consumatorilor de peste 30 de ani. În plus, oamenii asociază Lenovo mai degrabă cu telefoane de buget.

"Clienții vor specificații mai bune, vor telefoane de cinci inci, nu atât de mult entry level", au spus reprezentanții Lenovo.

Cifrele Lenovo

Potrivit reprezentanților companiei, în 2015 au fost vândute 160.000 de unități Lenovo, iar în 2016 au ajuns la 200.000 de unități vândute.

Astfel, pe piață vor fi Motorola Moto C, Moto E, Moto G, Moto Z, iar, în curând, va fi relansată și seria Moto X, conform leak-urilor de pe piață. Pentru Lenovo, România e cea mai importantă piață în Sud-Estul Europei.

Miza mare pentru Lenovo e să aibă 10% din piața telefoanelor mobile vândute în România, deși acest lucru e greu. Mai realist, vor să crească față de 200.000 de unități în 2016. Anul trecut, numărul de telefoane Moto a fost relativ irelevant.

Conform reprezentanților Lenovo, piața din România va fi de 3,8 milioane de telefoane mobile inteligente vândute în total.