Veniturile sunt stabile în comparație cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare.

Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creșterea vânzărilor de echipamente și ale serviciilor de fibră optică, dar și diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare și al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieței. În primele șase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro.

La 30 iunie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,8 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți.

Pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență de conectivitate, Orange a continuat și în T2 2023 dezvoltarea rețelei5G/5G+ , iar din iunie clienții din orașele cu acoperire beneficiază de cel mai rapid internet 5G din România, cu viteze ultrarapide de până la 1,5 Gbps. Rețeaua 5G/5G+ s-a extins în acest trimestru în Oradea și Satu Mare, numărul total al orașelor acoperite ajungând la final de T2 2023 la 33. Toți clienții cu abonamente Orange sau YOXO au primit acces gratuit, până pe 31 august, la conectivitate 5G, indiferent de pachetele de servicii folosite.

Orange România a intensificat acțiunile de extindere a rețelei, pentru a oferi acces la internet unui număr cât mai mare de români. Astfel, pe parcursul T2 2023 acoperirea 4G a ajuns la 98,75% din populație, în timp ce rețeaua 4G+ acoperă 81,48% din populație. În ceea ce privește serviciile de internet de mare viteză și TV prin fibră optică, peste 500 de noi localități au fost acoperite în primul semestru al anului.

Conform raportulu iANCOM realizat în baza Netograf.ro, datorită investițiilor constante pentru mărirea performanței rețelei, v iteza medie de download pentru net mobil Orange s-a dublat în 6 ani.Totodată, în urma analizei Ookla a rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® obținute pentru operatorii români în T1-T2 2023, Orange a fost desemnată cea mai rapidă rețea fixă din România.

Servicii digitale: clienții YOXO, din ce în ce mai numeroși

Popularitatea de care se bucură YOXO în rândul clienților , primul abonament de mobil 100% digital din România, fără perioadă contractuală, a dus la o creștere de 60% a utilizatorilor față de T2 2022. În iunie s-a lansat noul portofoliu de abonamente care a devenit și mai accesibil pentru clienți, iar experiența în aplicația YOXO a fost mult îmbunătățită asigurând extra flexibilitate în gestionarea serviciilor de rețea și roaming.

Datorită interesului crescut al clienților pentru canale digitale, vânzările online și plățile la distanță au înregistrat o creștere de peste 20% în ultimele 3 luni, în timp ce canalele self service au câștigat din ce în ce mai mult teren. Noutatea trimestrului este că acum, în aplicația My Orange, clienții pot gestiona mai multe conturi simultan și pot activa plata recurentă automată a facturilor.

O bornă importantă a fost atinsă de comunitatea Orange, care a împlinit 4 ani și 44.000 de membri, cu +50% față de T2 2022. Solidaritatea, implicarea activă și responsabilă a membrilor au făcut ca această comunitate să crească an de an și să devină un spațiu activ de discuții pe teme legate de tehnologie, servicii și produse Orange, fiind de un real ajutor pentru utilizatori.

În T1 2023 programul Orange de economie circulară “Re” - Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiționare - a sărbătorit 1 an de la lansarea în România. Prin programul “Re”, în primele șase luni ale anului au fost colectate 135.000 de telefoane, ce vor intra în economia circulară prin recondiționare sau reciclare.