CAHM este un producător local de cosmetice hoteliere, produse pentru retail și dezinfectanți atât pentru uz personal, cât și industrial și medical. Cu un istoric de peste 11 ani, compania deține singura fabrică din estul Europei care poate produce săpunuri și cosmetice hoteliere atât în brand propriu cât și private label pentru alte game în cantități mari. CAHM Europe are o gamă largă de brand-uri printre care se numără Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I am you, atât pe piața internă cât și internațională în peste 30 de țări, notează retail.ro.

CAHM este lider de piață în domeniul HoReCa și își distribuie brandurile proprii în peste 30 de țări precum Italia, Franța, Anglia, Germania, Danemarca și Coreea de Sud. Prin intrarea în acționariat, ROCA va susține dezvoltarea companiei pentru a deveni un producător cu un impact crescut la nivel național și european.

”Tânăra echipa de managment a CAHM condusă de Severin Andrei ne-a impresionat prin gândirea strategică și flexibilitatea de care a dat dovadă, mai ales în perioada pandemiei. Pentru asta dar și pentru potențialul major de scalare a companiei într-un domeniu vizat de noi, cel al îngrijirii personale, acționarii ROCA au luat decizia de a investi în CAHM Europe. Planul nostru structurat de investiții prevede investiția într-o fabrică de producție în judetul Prahova ce urmează a fi funcțională în 2021, care va mări capacitatea de producție de 4 ori și va diversifica gama de produse pe piața de retail, atât pe plan local cât și european. Astfel, compania are potențialul de a deveni unul dintre cei mai importanți producători de profil din Estul Europei.” a spus Alexandru Savin, Investment Manager, ROCA Investments.

CAHM Europe a intrat într-un proces investițional pentru dotarea noii fabrici, proces derulat și finanțat prin investiția ROCA și programe de fonduri europene.

”În ultimii ani compania noastră a avut creșteri anuale de peste 100%, iar în 2020 am reușit o creștere a vânzărilor cu peste 50% comparativ cu 2019, prin achiziția de noi utilaje și deschiderea celei de-a doua unități de producție. Eforturile noastre fiind canalizate pe export, în cei 11 ani de activitate am acumulat o experiență valoroasă în crearea produselor la standarde internaționale la prețuri rezonabile, iar în plină pandemie am decis să folosim această experiență pentru România, în interesul românilor. Dar pentru realizarea acestor obiective avem nevoie de o infrastructură îmbunătățită de producție și un partener aături de care să creștem. Decizia parteneriatului cu ROCA a venit natural și s-a aliniat cu dorința de a ramâne o afacere cu capital în intregime românesc, de a inova și de a crește. Până la finalul anului 2022, ne-am propus să realizăm investiția totală, pe care o estimăm la 6 milioane euro, să putem pune în piață peste 500.000 de produse zilnic.” a spus Severin Andrei, Fondator și CEO CAHM Europe.

Detalii despre investiție puteți afla pe retail.ro.

La mijlocul lunii decembrie, ROCA Investments a intrat în acționariatul Artesana, cel mai cunoscut brand românesc de produse lactate artizanale de pe piața locală, prin achiziția unui pachet de 20% din acțiuni. ROCA și Artesana se vor concentra pe construcția și dotarea unei noi fabrici de lactate, care va crește capacitatea de producție a companiei de cel puțin trei ori.