Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.
Tehnologia este în continuă evoluție, marketingul este dispersat pe tot mai multe canale iar managerii și creativii trebuie să țină pasul cu toate acestea fără ca esența companiei să se dilueze. Construirea unui brand puternic și integrarea unor strategii de brand coerente la baza business-ului pot asigura acest lucru.
Compania va putea fi prezentă pe mai multe canale păstrându-și relevanța și respectând particularitățile fiecărui mediu de comunicare pentru un impact maximizat; va putea trece prin toate transformările digitale în ritmul alert în care apar; și va putea face față schimbărilor ce țin de resursele umane - de la provocările menținerii coeziunii unei echipe, la provocarea de a colabora cu consultanți externi care trebuie să respecte esența companiei în tot ceea ce fac pentru ea.
Prezentările din cadrul primei ediții REBELS AND RULERS au demonstrat că brandingul este mai complex decât designul, mai mult decât logo-ul și mai mult decât advertisingul; au arătat versatilitatea și aplicabilitatea învățăturilor brandingului în dezvoltarea personală, construirea comunităților, organizarea corporativă și chiar în prezența unei națiuni pe scena mondială. În acest an, conferința face un pas firesc înainte, ducând conversația către cultura de brand, atât în interiorul, cât și în exteriorul unei persoane, companii, comunități, sau țări.
Având tema centrală “Brand Culture Inside and Out”, REBELS AND RULERS va aduce în discuție: Cum pot brandurile să vadă și să prevadă schimbările culturale în timp ce acestea evoluează? Care tactici s-au dovedit cele mai eficiente în comunicarea valorii și autenticității într-un ritm susținut? Și cum te poți asigura că generezi o cultură organizațională creativă, iar nu rigidă, în momentul în care compania se concentrează mult (atât intern cât și extern) pe eficientizare și tehnologizare?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor fi abordate de cei 20 de speakeri, experți de la companii și agenții de renume internațional, pe 17 și 18 octombrie 2019, în București. Pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, aceștia vor împărtăși cu publicul soluții practice, contra-indicații, cât și cele mai eficiente modalități pentru a construi un brand puternic pentru un start-up sau pentru o companie cu vechime în piață.
Ediția din 2018 a depășit așteptările tuturor, speakerii spunând că “REBELS AND RULERS poate deveni Cannes Lions-ul Europei de Est,” iar participanții locali și de peste hotare spunând că este primul eveniment de la care au plecat cu atât de multe notițe, pe care ulterior le-au și aplicat în companiile lor. Anul acesta, evenimentul așteaptă peste 900 de participanți, manageri, antreprenori, creativi, specialiști în marketing și experți în recrutare sau dezvoltare de personal, toți fiind afectați în mod direct de puterea brandului cu care lucrează.
Biletele sunt disponibile pe rebelsrulers.com.