Începând cu luna septembrie, 5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.

Atât produsul, cât și rețeta au fost propuse de AI.

Bazată pe algoritmi, calcule matematice și tehnici statistice, AI generează un număr tot mai mare de experiențe în domenii din ce în ce mai variate, de la pictură sau muzică până la crearea de conținut scris, rezultatele fiind de multe ori nu doar performante, ci de-a dreptul uimitoare, de un realism și o profunzime a detaliilor incredibile.

”Inovația face parte din ADN-ul 5 to go, ne-am asumat de la bun început provocarea de a ține pasul cu trendurile și nu este prima dată când explorăm zone noi și ne surprindem clienții prin lansarea de produse care sparg tiparele convenționale. Ideea de a folosi potențialul creativ al AI pentru a optimiza rețetele, eficientizând procesul de creație și îmbunătățind experiența de care beneficiază consumatorul final este una care merită exploatată. Primul produs obținut astfel, Ginger Caramel Latte este o băutură prin excelență inovatoare, dar care deține toate atributele produselor 5 to go cu care ne-am obișnuit clienții. Nota finală va aparține echipei noastre de barista, care va personaliza rețeta pentru a crea gustul apropiat de preferințele consumatorilor noștri”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, brandul 5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.