În topul produselor comandate de la cele peste 150 de magazine Carrefour integrate în aplicație în toate formatele - Hipermarket, Market, Express și Supeco - se numără apa îmbuteliată, castraveții, bananele, dar și pătrunjelul românesc, demonstrând interesul consumatorilor pentru produse proaspete.
Pe parcursul celor 5 ani, peste 30.000 de pickeri și livratori au finalizat cele 5 milioane de comenzi. Cei doi parteneri plănuiesc extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea. În ultimele trei orașe, livrarea rapidă a fost lansată chiar săptămâna aceasta.
„Coşul Bringo este format în proporție de peste 50% din produse proaspete precum măcelărie, peşte, fructe şi legume, brutărie, lapte şi ouă provenite de la Carrefour, prin urmare este un motiv de bucurie pentru noi să fim alegerea clienților când vine vorba, mai ales, de produsele fresh” - adaugă Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.
Topul produselor comandate de la Carrefour
În topul produselor comandate de userii Bringo de la Carrefour se află apa îmbuteliată, castraveții, bananele, legăturile de pătrunjel, afinele, ardeii și ceapa verde.
Totodată, și produsele BIO de la Carrefour se află printre articolele preferate de utilizatorii Bringo. Astfel, din cele 5 milioane de comenzi, personal shopperii și livratorii Bringo au ales și livrat peste 1.700.000 de produse din categoria BIO, incluzând ingrediente BIO, lactate, produse de băcănie, gustări, cosmetice, băuturi alcoolice, mâncare pentru bebeluși, produse de măcelărie sau produse congelate. De altfel, interesul în produse proaspete se vede și în cantitatea de cireșe comandată - peste 8.200 kg.
În topul preferințelor consumatorilor s-au aflat și:
- aproape 4.000.000 de produse alimentare autohtone, care includ mezeluri și carne produse local, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei;
- peste 1.200.000 de cofraje cu ouă;
- peste 360.000 de produse din categoria brânzeturi;
- peste 62.000 de comenzi care au conținut cel puțin un produs din categoria înghețată;
- peste 6.700 de produse marcă proprie Carrefour Drag de România. În plus, consumatorii au ales și alte mărci proprii precum Carrefour BIO, Simple sau Filiera Calității;
- peste 135.000 de articole vestimentare TEX, în topul acestora fiind produsele pentru bărbați și textile pentru casă;
- aproape 80.000 de jucării, predominând cele pentru băieți și jucăriile educaționale.
Cel mai activ utilizator a înregistrat peste 200 de comenzi în aplicație, iar principalele comentarii introduse de consumatori odată cu plasarea comenzii s-au referit la prospețimea și gradul de coacere al fructelor și legumelor - spre exemplu, a predominat o variantă a sintagmelor „să nu fie verzi/ crude, dar nici prea coapte”.