În 2017, creșterea veniturilor la nivel global a fost de 140%, iar pentru 2018 estimează o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari.
România se află printre primele țări în care RTB House și-a deschis operațiunile. Robert Dyczkowski, CEO RTB House, a declarat că piața din România avea un potențial imens în momentul în care au început extinderea în Europa. Drept urmare, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparație cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%.
„Lucrăm constant la îmbunătățirea tehnologiei noastre, iar implementarea algoritmilor de deep learning în toate procesele a fost un game-changer atât pentru noi, cât și pentru industrie. Algoritmii de deep learning pot anticipa precis alegerile și obiceiurile de cumpărare, astfel încât am crescut cu 50% eficiența campaniilor. Scopul nostru este să personalizăm mesajul în cele mai mici detalii, astfel încât mesajele publicitare să fie relevante și experiența pe care o are utilizatorul cu publicitatea online să fie mult mai bună”, a declarat Cătălin Emilian, Country Manager RTB House în România și Bulgaria.
Cu ocazia celor 5 ani de activitate la nivel global, RTB House a înființat AI Marketing Lab, o unitate internă care va desfășura activități de cercetare și dezvoltare în Marketing și Comunicare, separat de departamentul principal. Divizia a fost inaugurată anul acesta, cu scopul de a consolida creșterea financiară și calitatea serviciilor. Bugetul acordat pentru primul an este de 5 milioane de dolari.
RTB House este listată printre primele 10 companii cu cea mai rapidă creștere din domeniul tehnologiei din Europa, conform listei Financial Times 1000.