Omdia a raportat că Samsung a obținut o cotă de 30,1% pe piața globală a televizoarelor în 2023. Acest succes se datorează în mare parte concentrării strategice a companiei pe categoriile de televizoare premium și cu ecran mare, susținute de modelele sale de vârf QLED și OLED.

Începând cu lansarea din 2017 a seriei de televizoare QLED, care include și cele mai recente modele Neo QLED, Samsung a depășit vânzări cumulative de 40 de milioane de unități. Doar în 2023, seria QLED a înregistrat vânzări de 8,31 milioane de unități.

De asemenea, compania sud-coreeană a înregistrat o impresionantă cotă de piață de 60,5% în termeni de vânzări pentru televizoarele cu prețuri mai mari de 2.500 de dolari, menținând totodată un avans cu o cotă de piață de 33,9% pentru televizoarele cu dimensiuni de peste 75 inci. În plus, datorită vânzărilor semnificative ale modelelor de 98 inch, televizoarele cu dimensiuni de peste 90 inci au menținut conducerea, înregistrând o cotă de piață de 30,4%.

Samsung a făcut, de asemenea, progrese semnificative în sectorul OLED. Seria sa de televizoare OLED a înregistrat vânzări de 1,01 milioane de unități în 2023, înregistrând o cotă de piață de 22,7%. De asemenea, odată cu gama OLED extinsă în 2024, cota de piață a Samsung în sectorul OLED se estimează că va crește semnificativ anul acesta.

„Suntem mândri să fim recunoscuți ca lideri pe piața globală a televizoarelor timp de 18 ani consecutivi, o dovadă a încrederii și a fidelității de lungă durată pe care utilizatorii noștri o acordă produselor companiei noastre. Suntem profund angajați să continuăm avansul în industrie, să depășim calitatea excepțională a imaginii și să oferim experiențe din ce în ce mai semnificative și valoroase”, a declarat SW Yong, President and Head of Visual Display Business, Samsung Electronics.

Într-un video recent v-am prezentat și care sunt modelele pe care Samsung le aduce anul acesta în România.