Astfel, Spotify a achiziționat recent două startup-uri care produc podcasturi. Unul dintre cele este Gimlet Media, pentru care a plătit circa 230 de milioane de dolari. Celalalt este Achor, un startup care-i ajută pe utilizatori să înregistreze și să distribuie podcasturile pe care le realizează, anunță recode.net.

Iar potrivit lui Daniel Ek, CEO-ul Spotify, achizițiile pe zona de podcasturi nu se opresc aici, compania având cam o jumătate de miliard de dolari de dat pe aducerea în portofoliu a altor companii și servicii, precum și pentru crearea de conținut in-house.

Ek, care a fondat Spotify în urmă cu 11 ani, spune că și-a dorit încă de la început să aibă și opțiunea de a le oferi utilizatorilor podcasturi. ”Bazându-ne pe datele din industria radio, credem că, în timp, peste 20% din conținutul cerut pe Spotify va fi non-muzical. Acest lucru se poate traduce în posibilitatea ca Spotify să crească și mai repede și să se diferențieze de alte servicii prin ceea ce ne face unici. Iar scopul final este ca noi să devenim platforma audio numărul unu în lume”, a declarat Ek într-o postare pe blogul Spotify. În esență, Ek consideră că podcasturile pot ajuta Spotify să atragă noi utilizatori și să genereze mai mulți bani.

Potrivit lui Daniel Ek, Spotify are peste 200 de milioane de utilizatori în întreaga lume, 96 milioane de persoane plătind pentru conținutul oferit de companie.

Spotify este disponibil în România, în mod oficial, de la mijlocul lunii martie 2018, fiind, probabil, una dintre cele mai așteptate intrări de pe piața locală. Poți citi, pe larg, un material despre prezența Spotify în România.