Aplicația Spring este o aplicație de shopping care a apărut în urmă cu trei ani și care a făcut vâlvă în presa americană, reușind să stârnească interesul milenialilor pe Instagram. Spring este o aplicație prin care tinerii își pot cumpăra haine de la branduri variate. Spring se bazează pe o experiență de cumpărare plăcută și adună îmbrăcăminte și încălțăminte de la peste 1.500 de mărci.

Livrarea gratuită și garanția inclusă, dar și interfața prietenoasă, au făcut din aplicație un succes printre tineri, care pot găsi orice de la jeans ieftini de la Levi până la încălțăminte foarte scumpă de la Gucci, potrivit Recode.

Aplicația a fost cofondată de David Tisch (angel investor și cofondator al TechStars), Alan Tisch (care ocupă funcția de CEO al Spring) și Octavian Costache (CTO) și a mai primit investiții de la Groupe Arnault, Thrive Capital, Google Ventures și Box Group. În total, Spring ar fi strâns în jur de 100 de milioane de dolari.

Utilizatorii Spring au în jur de 28 de ani și cheltuie, în medie, 150 de dolari la fiecare comandă. Asta ajută compania să ofere transport gratuit și retururi gratuite. Anul acesta, reprezentanții Spring se așteaptă să genereze vânzări de mai mult de 100 de milioane de dolari. Compania face profit oprind o parte din suma plătită de client - 15-20% din fiecare comandă.

Potrivit lui Alan Tisch, aplicația are succes deoarece le oferă milenialilor posibilitatea să găsească haine de la toate brandurile lor preferate în același loc.

Deocamdată, aplicația este disponibilă numai pentru utilizatorii de iOS (dar există și un site dedicat) și poate fi folosită numai de către persoanele din SUA. Sediul companiei este în New York.

start-up.ro l-a contactat pe Octavian Costache pentru o declarație și, în momentul în care vom avea un răspuns din partea lui, vom actualiza acest articol.